این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

تابلوسازی یاس 0 تومان

تابلوسازی یاس

%0
  • کرج
عکاسی صنعتی / خط تولید / محصول تماس بگیرید

عکاسی صنعتی / خط تولید / محصول

%0
  • تهران شرق
چاپ و تبلیغات سیمرغ تماس بگیرید

چاپ و تبلیغات سیمرغ

%0
  • تهران جنوب
کارتن تخم مرغ و شانه تخم مرغ تماس بگیرید

کارتن تخم مرغ و شانه تخم مرغ

%0
  • هشتگرد
کارتن سازی و تولید کارتن تماس بگیرید

کارتن سازی و تولید کارتن

%0
  • هشتگرد
حسن قانیان مشاور در امور بسته بندی و چاپ تماس بگیرید
چیدن استراتژی محتوایی برای کسب و کار آنلاین تماس بگیرید

تبلیغات کلیکی با حداقل هزینه و بالاترین بازدهی

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

تبلیغات کلیکی یکی از مرسوم ترین روش های تبلیغات آنلاین است که برای برندسازی و معرفی محصول کاربرد دارد.
این نوع تبلیغات در بین برندها و بازاریابان دارای محبوبیت بسیاری است. به این دلیل که می توانید به مجموعه ای وسیع از وب سایت های فارسی دسترسی داشته باشید و تبلیغ خود را در آنها نمایش دهید.
همچنین،برای جذب هر بازدیدکننده در این نوع از تبلیغات، شما تنها به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ شما می شود هزینه خواهید پرداخت.
بر این اساس، برای کسب بهترین بازدهی از کمپین تبلیغاتی خود، بایستی آگهی شما در وب سایت ها و اپلیکیشن هایی که با کسب و کار شما مرتبط هستند نمایش داده شود، پس به بانک مشتریان کسب و کار خود بپیوندید.
تیم متخصص تبلیغات آنلاین «بانک مشتری» مدیریت صفر تا صد تبلیغات کلیکی شما را توسط حرفه ای ترین کارشناسان اجرایی تبلیغات انجام می دهد و شما می تواند آسوده خاطر باشید که برای بهترین بازخورد از کمپین شما برنامه ریزی دقیق شده است.
در بانک مشتری ایران امکان هدف گیری مجدد وجود دارد بدین ترتیب، مخاطبانی که بروی تبلیغ شما کلیک کرده اند را دوباره هدف قرار خواهیم داد.
تبلیغات کلیکی بانک مشتری این امکان را به شما می دهد که مشخص کنید تبلیغات شما در چه بازه ای از روز برای کاربران نمایش داده شود و همچنین از اتلاف هزینه اضافی جلوگیری نمایید.
در ادامه می توانید فهرست اختصاصی از ناشران را برای نمایش تبلیغاتتان انتخاب نمایید و یا مشخص کنید آگهی شما در کجا نمایش داده شود و بلعکس.
الگوریتم های بروزی که توسط تیم فنی بانک مشتری ایران نوشته شده است، مشتریان حقیقی را از کلاهبرداران اینترنتی و بات ها تفکیک می کند.
برای متفاوت دیده شدن، به بانک مشتری ایران بپیوندید.


بانک مشتری ، تبلیغات کلیکی تبلیغات کلیکی رایگان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا