این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش نرم افزار در همین محل

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

نرم افزار ویرایش عکس تماس بگیرید

نرم افزار ویرایش عکس

%50
  • تهران شرق
نرم افزار شن و ماسه 0 تومان

نرم افزار شن و ماسه

%0
  • ارومیه
نرم افزار سردخانه 0 تومان

نرم افزار سردخانه

%0
  • ارومیه
نرم افزار بتن آماده 0 تومان

نرم افزار بتن آماده

%0
  • ارومیه
نرم افزار باسکول 0 تومان

نرم افزار باسکول

%0
  • ارومیه

نرم افزار منابع انسانی تحت وب فراگستر

در تهران مرکز, لارستان | خرید و فروش نرم افزار

نرم افزار منابع انسانی تحت وب
گسترش کاربردهای فن آوری اطلاعات در عرصه مدیریت منابع انسانی سبب ابداع و ارائه راهکارهای متنوع و متفاوت شده است. یکی از راه کارهای مهم در نظام مدیریت منابع انسانی ، به ویژه در سازمانهای بزرگ ، "سیستم اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی" می باشد. اجرا و استقرار صحیح این سیستم اطلاعاتی ، امکان استفاده از پایگاه داده نیروی انسانی ، تهیه اطلاعات مطلوب برای مدیران میانی و مدیران ارشد یک سازمان در رابطه با مدیریت منابع انسانی را فراهم می سازد. همچنین به موقع شدن فرآیندهای محاسباتی نظیر فیش های حقوقی ، تاثیر به سزایی در افزایش رضایتمندی کارکنان خواهد داشت.
"سیستم مدیریت منابع انسانی" با توان تجمیع و یکپارچه سازی اطلاعات مرتبط با نیروهای انسانی ، قادر می باشد با فراهم آوردن امکان طبقه بندی و نگهداری اطلاعات خام موجود در سازمان ، یک بستر مستحکم برای سازمان دهی ، مدیریت احکام و حقوق و دستمزد ، و توزیع اطلاعات فرآوری شده در سطوح مختلف تصمیم گیری باشد ، و به عنوان یک ابزار بسیار ارزشمند در سطح سازمان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در این سیستم می توان درنظر گرفتن سیکل حیات اطلاعات در بازه زمانهای مختلف ، از سوی مدیران در جهت بازیابی اطلاعات مورد استفاده قرار گیرد.
نرم افزار پرسنلی و احکام کارگزینی
نرم افزار مدیریت فرایند آموزش
نرم افزار مدیریت جذب نیروی انسانی
نرم افزار حقوق و دستمزد
ارزیابی
خدمات کارکنان
و...
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از وب سایت این شرکت بازدیدنمایید http://www.faragostar.net و یا http://faragostar-co.blogfa.com ضمنا می توانید درخصوص دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره 88921851 و یا 09122124349 تماس حاصل فرمایئد


منابع انسانی تحت وب ، منابع انسانی وب بیس ، نرم افزار منابع انسانی تحت وب ، نرم افزار منابع انسانی وب بیس ، نرم افزار حقوق و دستمزد ، حقوق و دستمزد ، نرم افزار حقوق ، نرم افزار دستمزد ، نرم افزار خزانه داری ،

تهران / تهران مرکز / لارستان     فروش نرم افزار در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا