این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی کشاورزی

1
درخت بن ١۵ و بن ٢٠ به‌صورت خرد و عمده 0 تومان
قیمت شیر ویفری اهرمی 1,000,000 تومان
1
نهال فروش تماس بگیرید

نهال فروش

%0
  • ارومیه
ابزار علف زن دستی 0 تومان

ابزار علف زن دستی

%0
  • ارومیه
پایه تمام الومینیوم بستر کشت 0 تومان
گاتر بستر کشت 0 تومان

گاتر بستر کشت

%0
  • تهران مرکز
دستگاه هیدروپونیک(کشت آبی) تماس بگیرید

دستگاه هیدروپونیک(کشت آبی)

%0
  • تهران مرکز
انواع علف زن برقی باغبانی تماس بگیرید

انواع علف زن برقی باغبانی

%0
  • تهران مرکز

فروش لوفا بهترین گیاه دارویی پوستی کمیاب و پرسود

در استان اصفهان اصفهان, | کشاورزی

لیف گیاهی لوفا از اسفنج گیاه لوفا تولید میشود که در حالت خشک، زبر است ولی بعد از خیس خوردن در آب، حجمش دو سه برابر شده و نرم می شود. و فقط یک زبری «حداقلی و قابل قبول» و «لازم برای لایه برداری» برایش باقی می ماند که لایه برداری را به بهترین نحو انجام می دهد بدون اینکه کوچکترین آسیبی به پوست برساند و حتی برای کودک دو سه ساله نیز توصیه می گردد.

ماساژ با اسفنج لوفا فوق العاده لذت بخش بوده، از یک سو باعث بهبود گردش خون و تغذیه بهتر پوست شده و به دنبال آن چین و چروک پوست کم می گردد و از سوی دیگر یک لایه بردار گیاهی و عالی است که استحمام با آن، سلولهای مرده پوست، باکتری و چربیها را از خارجی ترین لایه پوست یعنی اپیدرم زدوده، باعث رسیدن اکسیژن بیشتر به پوست، فع خارش و کاهش جوش و لک صورت و بدن گردیده و نهایتا شادابی، روشنی و لطافت و استحکام پوست را به ارمغان می آورد. همچنین ماساژ با لوفا در درمان سلولیت (تجمع بدشکل چربی زیر پوست و ناهموار شدن آن) تاثیر دارد.
لیف لوفا برای کسی که اهل کیسه کشیدن نیست یا فرصت آن را ندارد بهترین لیف است چون لایه برداری را به بهترین نحو انجام می دهد. باید توجه داشت که لیف کاموایی قدرت زدودن سلولهای مرده پوست را ندارد و در نتیجه این زوائد روی پوست انباشته شده، منافذ پوستی را مسدود کرده، از یک طرف موجب افزایش جوش می شود و از طرف دیگر مانع تنفس صحیح پوست و شادابی آن می گردد.
بهتر است بدانید که از لوفا اعلاوه بر اینکه می توانید بعنوان یک لیف بسیار عالی در استحمام بهره ببرید، جهت تولید حوله و البته صندل و صابون و ژل و ... نیز کاربردهای فراوان دارد که همه اینها این نکته را به اثبات می رساند که لوفا بهترین گیاه دارویی پوستی می باشد .
ما با تولید لوفای باکیفیت در مزرعه شمال آماده عرضه این محصول باکیفیت به شما عزیزان می باشیم.
شماره تماس و تلگرام: 09026465338


صابون گیاهی درجه یک ، بهترین کرم پوست ، تولید کننده گیاه دارویی پوستی ، بهترین گیاه دارویی ، داروی گیاهی پوستی ، تولید عمده لوفا ، خرید عمده لوفا ، فروش عمده لیف گیاهی ، قرارداد تولید بهترین گیاه دارویی پوستی



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا