این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تولید مواد غذایی

سفید کردن آرد تماس بگیرید

سفید کردن آرد

%0
  • تهران مرکز
فروش خامه، پنیر پیتزا، بستنی تماس بگیرید

فروش خامه، پنیر پیتزا، بستنی

%0
  • تهران مرکز
بازرگانی و فروش زانتان 0 تومان

بازرگانی و فروش زانتان

%0
  • تهران شمال
بازرگانی و فروش کارنوباوکس پودری 0 تومان
بازرگانی و فروش صمغ عربی تماس بگیرید

بازرگانی و فروش صمغ عربی

%0
  • تهران مرکز
بازرگانی و فروش لسیتین سویا تماس بگیرید

بازرگانی و فروش لسیتین سویا

%0
  • تهران مرکز

سرخ کن و سانتریفیوژ صنعتی

در استان خوزستان اهواز, | تولید مواد غذایی

سرخ کن صنعتی سفارشی تولید تهران با مخزنی ۲۲ لیتری و با تولید درجه حرارتی معادل ۲۰۰ الی ۴۰۰ درجه فارنهایت دارای دو بسکت (سبد فلزی) می باشد که بیشتر برای پخت سیب زمینی ، فیله مرغ ، قارچ سوخاری و … با بهترین و باکیفیت ترین تولید استفاده می شود.
این سرخ کن به دلیل کیفیت بالا در ساخت و همچنین قطعات خود دارای طول عمر بالا یی می باشد و همین امر باعث آن گردیده که به عنوان گزینه ای مناسب جهت استفاده در رستوران ها و فست فود های بزرگ مبدل گردد. این سرخ کن دارای بدنه ای از جنس استنلس استیل و شیر خروجی روغن تعبیه شده در این دستگاه سرخ باعث سهولت نظافت این دستگاه می شود، به این صورت که کافیست با توجه به میزان و نوع مصرف خود هنگام خالی کردن مخزن ۲۲ لیتری خود شیر خروجی را باز کرده و منتظر تخلیه کامل روغن از دستگاه شوید. این دستگاه سرخ کن دارای فناوری ترموستات و ترموکوپل نیز می باشد که این فناوری باعث صرفه جویی در هزینه های جانبی شما می شود.سانتریفیوژ هم برای خشک کردن سیب زمینی خلالی و دیگر مواد مشابه است...این وسایل اصلا استفاده نشدند فقط دوساله تو انبارن ..



















سرخ کن صنعتی ، سانتریفوژ صنعتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا