این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فونیکس FXنمایندگی 501 مدیران خودرو حسینی فر تماس بگیرید

دزدگیر در همین محل

جدیدترین آگهی دزدگیر

کروز تندر اتومات با سوییچ طرح جدید 207

در تهران غرب, شهرک آزادی | خرید و فروش دزدگیر خودرو

کروز کنترل سیستمی است که برای آسودگی و برخورداری از امکان تنظیم سرعت مناسب با در نظر داشتن حداکثر سرعت مجاز در مسیرهای طولانی به کار می رود. در این سیستم امکان تثبیت سرعت خودرو در شرایط مختلف بدون استفاده از پدال گاز فراهم شده است. هنگامی که راننده، سیستم کروز کنترل را فعال می کند، یک موتور الکتریکی پیشرفته به جای او وظیفه تنظیم دقیق دریچه گاز را به عهده خواهد داشت و راننده میتواند پای خود را از روی پدال گاز بردارد. همچنین راننده می تواند از طریق کلید های روی سوییچ فرمان، سرعت خودرو را افزایش یا کاهش دهد. در صورتیکه راننده پدال ترمز یا کلاچ را فشار دهد، سیستم کروز قطع شده و بلافاصله کنترل سرعت خودرو در اختیار او قرار می گیرد و مشابه با شرایط عادی امکان رانندگی و هدایت خودرو مقدور می گردد.علاوه بر این سیستم کنترل سرعتی پیشنهادی این شرکت حافظه دار می باشد. در صورتی که بنا به هر دلیلی راننده توسط پدال ترمز سیستم را از حالت کنترل خارج نماید آخرین سرعت تثبیت شده در حافظه، ذخیره شده و راننده می تواند با فشار دادن یک کلید به طور اتوماتیک سرعت خودرو را روی آخرین سرعت موجود در حافظه سیستم تنظیم کند.
سیستم کروز کنترل فابریک خودرو تندر اتومات از جمله تولیدات شرکت نوتاش صنعت آریان بوده که دارای سوییچ کنترلی متفاوت و بسیار زیبایی نسبت به سایر خودروهاست و همانند دسته راهنما بر روی قاب فرمان و در قسمت سمت چپ نصب می گردد ( سوییچ طرح جدید 207) که علاوه بر کروز ، دارای آپشن لیمیتر سرعت نیز هست. این آپشن در بزرگراه های داخل شهری قابل استفاده بوده و با تنظیم لیمیتر سرعت، خودرو، بیش از سرعت یاد شده گاز نمی خورد.
شایان ذکر است کلیه محصولات این شرکت کاملا" منطبق با استانداردهای خودرویی طراحی و تولید گردیده اند و ارائه این محصول بصورت انحصاری توسط این شرکت در ایران صورت می پذیرد
** قابلیت ذخیره دو سرعت در حافظه
علاوه بر حافظه موقت رزیوم که متمایز کردن محصول نسبت به نمونه های موجود در بازار


کروز کنترل

تهران / تهران غرب / شهرک آزادی     دزدگیر در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا