این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
کم کردن و اصلاح کیلومتر تماس بگیرید

کم کردن و اصلاح کیلومتر

%0
  • تهران تهران شرق
انواع ماساژ در منزل خودتان 0 تومان

انواع ماساژ در منزل خودتان

%0
  • تهران تهران شمال
گوشی تکنو اسپارک کاجی۷ ۲۰ پرو پلاس techno spark 20 pro plus 15,000,000 تومان
نصب پایه براکت دیواری تلویزیون روی دیوار در تهران تماس بگیرید
نصاب و نصب پایه براکت دیواری تلوزیون روی دیوار در تهران تماس بگیرید
1
تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395 تماس بگیرید

تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395

%0
  • تهران تهران شمال
خدمات ماساژ ویژه زوج تماس بگیرید

خدمات ماساژ ویژه زوج

%0
  • تهران تهران غرب
اتوبارشهرک ولیعصرباربری شهرک ولیعصر اتوبارمعلم02166191684 تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

1
کم کردن و اصلاح کیلومتر تماس بگیرید

کم کردن و اصلاح کیلومتر

%0
  • تهران تهران شرق
انواع ماساژ در منزل خودتان 0 تومان

انواع ماساژ در منزل خودتان

%0
  • تهران تهران شمال
گوشی تکنو اسپارک کاجی۷ ۲۰ پرو پلاس techno spark 20 pro plus 15,000,000 تومان
نصب پایه براکت دیواری تلویزیون روی دیوار در تهران تماس بگیرید
نصاب و نصب پایه براکت دیواری تلوزیون روی دیوار در تهران تماس بگیرید

جدیدترین آگهی کسب و کار

تاپ ایده مدرن (i home)29

در استان کرمان کرمان, | کانال تلگرامی کسب و کار

ایده ای که برای شما دوستان خوبم آماده کردیم مرجعی بسیار قدرتمند در رابطه با املاک هستش (خانه،زمین،ویلا،مسکونی، تجاری و…) خرید و فروش ، کارشناسی، ارزیابی ، رهن و اجاره

کلیه این خدمات با ایده ای بسییییییار ناب و کاربردی و کاملا متفاوت برای اولین بار در ایران در اپلیکیشن مربوطه اجرا شده است . ایده ای که به جرات میتونم بگم منبع درآمد میلیاردی در آینده نزدیک خواهد داشت و تمامی مشکلات این صنف را چه برای مشاورین املاک چه برای مشتریان و حتی واسطه ها به طور کامل برطرف خواهد کرد و برای همگی به صورت صد در صد قانونی و تابع قوانین جمهوری اسلانی ایران بسیار سودآور است .

این ایده حتی به یک فرد کاملا مبتدی بی اطلاع در رابطه به ملک و املاک که هیچ سر رشته ای در این باره نداره کمک میکنه تا کاملا حرفه ای و تخصصی و قانونی خدمات مورد نیازشو تامین کنه و یا یک موردی رو به فروش برسونه با چند کلیک خیلی ساده .

این اپلیکیشن صفر تاصد خرید و فروش ، رهن و اجاره ، کارشناسی ، ارزیابی ، بازاریابی ، مشارکتی، و قیمت گزاری و عقد قرارداد رسمی و قانونی و … را برای خریدار و فروشنده به طور کامل با ایده ای بسیار جدید و ناب تامین خواهد کرد .

این ایده از کمبودها و ضعف هایی که در این موضوع و صنف وجود داره برگرفته شده و با خلاقیت و یک طراحی فوق تخصصی تبدیل به اپلیکیشنی شده که میتونه صفر تا صد نیاز خریدار و فروشنده و مشاورین املاک رو تامین کنه بدون اینکه کوچکترین تخلفی صورت بگیره، کسی بتونه کلاهبرداری کنه و یا شما برای رسیدن به خدمات مورد نیازت معطل بشی و سردرگم و یا ندونی چه جای معتبری بری برای انجام کار .

خیلی راجب این ایده تحقیق کردم و زمانی که تکمیل شد واقعا علاقه مند شدم که خودم اجراش کنم ولی خب کار ما ایده پردازی هستش و قرار باشه همه ایده هامون رو اجرا کنیم دیگه نمیتونیم کار کنیم و واقعا وقتشو ندارم .

دوستان این ایده از طرح هایی هستش که خیلییییییییی بهتون پیشنهاد میکنم و شک ندارم از قدرتمندترین ایده های پولسازی است و میتونه به شیوه ای کاملا مدرن و سبکی بسیار دوست داشتنی و جذاب فراگیر بشه و خیلی زود بین مردم این اپلیکیشن محبوب خواهد شد و کسی سراغ سایت یا برنامه دیگه ای در خصوص املاک نخواهد رفت چرا که خلاقیت و نوآوری و رفع کمبودها و نیازمندیهای جامعه همیشه حرف اول رو میزنه .

بعد از پرداخت هزینه ، اطلاعات کامل این ایده به همراه اپلیکیشن آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت ، از زمان پرداخت 3 الی 5 روز بسته به استان شما انتقال و ارسال اپلیکیشن زمان خواهد برد.

تنها کافیست اپلیکیشن فوق حرفه ای خود را داخل مارکت ها و فضای مجازی، مشاور های املاک و …. تبلیغات کنید و درآمد شما شروع خواهد شد .

میلیون ها نفر میتوانند بسته به تبلیغات این اپلیکیشن را برای رفع نیازهای صد در صد خود دانلود کنند و شما از تک تک آنها درآمد کسب میکنید.

با روزانه 1 الی 2 ساعت مدیریت اپلیکیشن این امر میسر خواهد بود .

دوستانی که از درآمدهای محدود کارمندی خسته شده اند و به فکر سودهای میلیونی و بیشتر هستند این اپلیکیشن و ایده یکی از بهترین و قدرتمندترین ایده ها برای آنهاست که در تمامی فصل ها کاربردی و پر درآمد خواهد بود . و نیازی به هیچ تخصصی نداره استفاده از این برنامه/.

این طرح به صورت نمایندگی انحصاری به هر استان به مدت یکسال ارایه خواهد شد و سال آینده در صورت توافق طرفین و تعهد به بندهای قرارداد توسط نمایندگان ، نماینده میتواند با پرداخت 50% هزینه اولیه قرارداد خود را تامین کند . بعد از 3 سال تمدید پیاپی اپلیکیشن به صورت دایمی به نماینده استان مربوطه واگذار خواهد شد.

هر استانی که نمایندگی آن اعطا شود زیر همین بخش درج خواهیم کرد، سفید بودن خط پایانی توضیحات به منظور آزاد بودن تمام استان ها میباشد.

اولین نفر میتواند به صورت کشوری این ایده را با قیمت فوق العاده از ما خریداری نموده و به تمام استان ها به قیمت دلخواه نمایندگی ارایه کند .

مبلغ نمایندگی هر استان: 25/000/000 تومان (بیست و پنج میلیون تومان)

قیمت نمایندگی کل کشور : 160/000/000 تومان ( یکصدو پنجاه میلیون تومان) = قیمتی خارق العاده برای سود مثبت: 300 میلیون تومان مینیموم…

اولین خرید از سایت تعیین کننده خواهد بود ، در صورتی که اولین شخص نمایندگی یک استان را بگیرد گزینه کشوری حذف خواهد شد.

قرارداد نمایندگی و رسید برای شما پس از مرحله پایانی پرداخت ایمیل خواهد شد.

از این ایده ناب به سادگی عبور نکنید…. / موفق باشید
برای کسب اطلاعات مورد نیاز وارد سایت زیر شوید
http://darabico.com/?p=1733&ref=2145




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا