این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

ردیاب خودرو و موتورسیکلت دارای ریجستری و گارانتی 0 تومان
فروش و نصب دزدگیر و ردیاب اتومبیل تماس بگیرید

فروش و نصب دزدگیر و ردیاب اتومبیل

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی صوتی تصویری

هد پاک کن ویدئو shima 0 تومان

هد پاک کن ویدئو shima

%0
  • تهران غرب
آداپتور تبدیل فیلم های کوچک (VHS-C) وی اچ اس سی 150,000 تومان

ردیابی خودرو خود در هر لحظه با جی پی تل

در استان خراسان مشهد, | خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری

جی پی تل (Gptel) نام محصول جدید ردیاب خودرو می باشد که در سال 1395 در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شماره ثبت علامت 265098 ثبت گردیده است.

امکانات ردیاب خودرو جی پی تل :
سخت افزار بکار رفته در جی پی تل از محصولات اروپایی تلتونیکا که از برترین تولید کنندگان ردیاب در جهان می باشد.
نرم افزار:
اپلیکیشن طراحی شده توسط جی پی تل ، کامل ترین و برترین نسخه نرم افزاری به زبان فارسی در ایران می باشد که از مهمترین ویژگی های برند جی پی تل نسبت به سایر برند های موجود می باشد.
با نصب اپلیکیشن بروی گوشی های با سیستم عامل اندروید و ios شما قادر به استفاده از کلیه امکانات طراحی شده به شرح ذیل خواهید بود:
قطع برق اصلی خودرو در زمان وقوع سرقت بصورت آنلاین و آفلاین
تعیین موقعیت خودرو بروی نقشه بصورت آنلاین و آفلاین
رصد و پیگیری مسیر حرکت خودرو بروی نقشه
یادآوری سرویس های دوره ای خودرو
اعلام هشدار در صورت سرقت و یا حمل با جرثقیل
هشدار قطع و وصل باطری خودرو
نمایش وضعیت خودرو (روشن یا خاموش بودن – سرعت – ولتاژ باطری – ورود و یا خروج از محده مجاز تعریف شده توسط مالک خودرو و ...)

مزایای ردیاب جی پی تل:
سخت افزار اروپایی جی پی تل بصورت کاملا قانونی وارد کشور شده و شما می توانید مطمئن باشید که با اجرای طرح ریجستری محصولات مخابراتی مشکلی برای دستگاه شما ایجاد نمی شود.
کار کردن با نرم افزار جی پی تل روی گوشی هوشمند شما(اندروید و iOS) خیلی ساده است و خیلی کارها بصورت اتوماتیک انجام می شود.
اگر به هر دلیل پس از مدتی نخواستید از این سیستم استفاده کنید می توانید آن را به شخص دیگری واگذار کنید. این کار بسیار آسان صورت می گیرد.
ردیاب خودرو جی پی تل gptel دارای 24 ماه گارانتی تعویض محصول و همچنین دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیویی ایران می باشد.
نصب ردیاب خودرو جی پی تل Gptel :
پیشنهاد می گردد جهت اطمینان از نصب صحیح، این کار توسط کارشناسان و نصاب های حرفه ای صورت گیرد تا در زمان استفاده، دستگاه دچار مشکل نگردد.
مدت زمان نصب ردیاب بین 30 تا 50 دقیقه می باشد و هزینه نصب، بسته به نوع خودرو متفاوت می باشد.
ردیاب اتومبیل جی پی تل بدلیل استفاده از سخت افزار اروپایی تلتونیکا، قابلیت نصب بروی کلیه خودرو های داخل و خارجی اعم از سبک و سنگین را دارا می باشد.
(شرکت تلتونیکا تولید کننده تجهیزات ردیاب ماهواره ای در کشور لیتوانی قاره اروپا می باشد که جزو قدیمی ترین و موفق ترین و بنام ترین شرکت های تولید کننده در این زمینه می باشد.)
تفاوت بین دزدگیر و ردیاب ماهواره ای:
در بین تجهیزات حفاظتی خودرو، عملکرد دزدگیر با ردیاب کاملا متفاوت می باشد. کاربرد دزدگیر در خودرو برای پیشگیری از سرقت اتومبیل بوده و در صورت انجام سرقت، دیگر کاربردی نخواهد داشت. اما ردیاب علاوه بر خدمات ذکر شده، مهمترین کاربرد آن برای بعد از سرقت می باشد. در صورت بروز سرقت خودرو، با قطع برق خودرو حرکت اتومبیل را متوقف کرده و با تعیین مکان آن بروی نقشه، به محل خودرو مراجعه می نمایید.


ردیاب ، تلکونیکا ، جی پی تل ، نرم افزار فارسی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا