این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز
خدمات چاپ بنر و... آفاق مهتاب تماس بگیرید
1
چاپ رادیکال 1,000 تومان

چاپ رادیکال

%0
  • اصفهان
 استیکر دکوراسیون داخلی شبرنگ سند بلاست مات کن تماس بگیرید
پرینت و صحافی بهزاد تماس بگیرید

پرینت و صحافی بهزاد

%0
  • تهران مرکز
مجموعه چاپ شاهان تماس بگیرید

مجموعه چاپ شاهان

%0
  • مشهد

چاپ و دوخت بندآویز نمایشگاهی

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

بندگردن آویز یکی از مهمترین کالاهایی است که در زمان مراسم و همایش یا نمایشگاه های مختلف از آنها استفاده می شود، دلیل اهمیت آن هم میزان اهمیتی است که شما برای نفرات خود قائل شده اید، این بند ها در فاصله بسیار کمی در مقابل چشمان مشتریان شما هم قرار دارند پس حتما لازم است از کیفیت بالایی برخوردار باشند. برای اولین بار در ایران شرکت تبلیغاتی لوتوس شرق ، چاپ روی بند آویز گردنی و یا بند کارت شناسایی و بندهای آویز نمایشگاهی و پرسنلی را ارائه میدهد. این بندها توسط دستگاه رل با دستور مستقیم از برنامه ی کامپیوتری اقدام به چاپ می رسند. پس از تلاش های فراوان در چاپ روی بند آویز گردنی و بنا به نیاز بازار دستگاه چاپ بر روی انواع بند را فراهم کردیم زیرا نیاز بازار بوده و بسیاری از مشتریان ما تقاضای چنین چاپی را داشته اند.
شماره تماس:
021-66578815
021-66578805
09122260190


بندآویز گردن ، بند کارت شناسایی تبلیغاتی ، چاپ بند آویز گردنی ، بندآویز کارت ، چاپ روی بندآویز گردنی ، چاپ و دوخت بندآویز نمایشگاهی ، بندآویز گردنی مدل گیره ای ، بندآویز گیره ای در رنگ بندی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا