این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
آکواریوم شیشه کریستال APA 0 تومان

آکواریوم شیشه کریستال APA

%0
  • البرز کرج
1
آکواریوم تماس بگیرید

آکواریوم

%0
  • البرز کرج
1
هودآزمایشگاهی بهینه-هودشیمی فن سانتریفوژی(۰۹۱۲۶۱۱۴۷۸۶) تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

خط تولید ماشین آلات بتن های سبک ، هبلکس ،  HEBLEX، تماس بگیرید
موزاییک و سنگ آنتیک یا بهترین قیمت و کیفیت 1,800,000 تومان
 فروش بلوک سیمانی سبک بتن آلوکا در ابعاد 7، 10، 15 و 20 -استاندارد 12,500 تومان
طراحی تا اجرا دکوراسیون داخلی تماس بگیرید

طراحی تا اجرا دکوراسیون داخلی

%0
  • البرز کرج
نوسازی ساختمان از صفر تا صد تماس بگیرید

نوسازی ساختمان از صفر تا صد

%0
  • فارس شیراز

جدیدترین آگهی انجام پیمانکاری

شرکت تولید کننده سنگ مصنوعی بابت کف و نما

در استان اصفهان اصفهان, | انجام پیمانکاری

شرکت دانش بنیان سبک بتن پرتیکان
محصولات به دلیل امکان تولید انواع قالب، دارای تنوع بسیار زیادی بوده و در رنگهای مختلف مطابق با نظر و سلیقه مشتریان قابل تولید هستند. رنگ تمامی محصولات کاملا عمقی است و رنگ در تمامی لایه های محصول نفوذ کرده است.
پوشش های نانویی به کار رفته در محصولات ویژه، مانع جذب آب، روغن و ... شده و ماندگاری محصول را افزایش می دهد. این محصولات همچنین در مقابل فشار، نور خورشید، اشعه ماورای بنفش و ناملایمات جوی مقاوم بوده و پس از نصب شرایط بسیار بهتری را نسبت به سنگ های طبیعی از خود نشان می دهند. قابلیت برشکاری، سوراخکاری و نصب آسان نیز از دیگر مزایای این محصولات می باشد. سنگ نمای تولیدی شرکت سبک بتن پرتیکان برخلاف سنگهای طبیعی نیاز به اسکوپ گذاری نداشته و در اثر عوامل جوی هرگز از ساختمان جدا نمی شود.
کلیه محصولات این شرکت دارای 6 گواهینامه ایزو بین المللی میباشد و علاوه بر این مورد تایید سازمان استاندارد ایران نیز است.
محصولات شرکت سبک بتن پرتیکان به دلیل کنترل مداوم واحد کنترل کیفیتِ این شرکت امکان عارضه یابی و بهبود مداوم محصولات وجود داشته لذا از کیفیت بالاتری هم از نظر مقاومت و هم ماندگاری رنگ و شرایط بهینه دارا هستند همچنین قابلیت سبک سازی را دارا هستند.وهمچنین نسبت به سایر رقبا از قیمت های رقابتی برخوردار است.
1- نمای خارجی ساختمان ها در بیش از 30 مدل با قابلیت تولید در 16 رنگ متفاوت.
2- دکوراسیون داخلی در بیش از 15 مدل و با 16 کد رنگی مختلف.
3- سنگ فرش جهت خیابان ، پیاده رو سازی ، محوطه سازی باغ و ویلا ، پارکینگ ، پوشش کف سوله انبار های صنعتی در بیش از 25 طرح با اامکان تولید در 16 کد رنگی مختلف و مطابق با سلیقه مشتری


کلمات کلیدی: سنگ مصنوعی ، سنگ پلیمری ، سیمنت پلاست ، واش بتن ، کف سنگ ، سنگ فرش ، دکوراسیون داخلی ، بتن سبک ، سبک بتن ، سنگ دکوراتیو ، سنگ آنتیک ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا