این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات صنعتی در همین محل

دستگاه نماشوی ام تی کو

در اصفهان, گلبهار | خدمات صنعتی

یکی از جدیدترین و کامل ترین دستگاه ها برای شستشوی نما وشیشه در ارتفاعات استفاده از دستگاه نماشور است. این دستگاه آب ورودی را توسط چند مرحله فیلتر پیشرفته ، به آب عاری از هرگونه مواد معدنی و رسوبات تبدیل می کند و این آب را توسط لوله های اتصال به دسته بلندی تا ارتفاع 21 متر اتصال می دهد تا توسط برس انتهایی این دسته عملیات شستشوی نما صورت پذیرفته و اثرات آب پس از خشک شدن بر روی سطح باقی نماند. آب خالص باعث می شود که سطح از هرگونه آلودگی بصورت کامل تمیز گردد و پس از نظافت هیچ گونه اثری باقی نماند .

دسته سبک و قدرتمند و بلند این دستگاه اجازه می دهد تا عملیات نظافت از روی سطوح زمین بدون نیاز به بالابر و نردبان قابل انجام باشد.


دستگاه نماشوی ، دستگاه نماشور ، نماشویی ساختمان ، نماشوی شیشه ، نماشوی نما آجر ، نماشوی پنجره ، window cleaner ، دستگاه نماشوی در ارتفاع ، شست و شوی نما ، window cleaning ، شست و شوی نما و شیشه ، نماشویی تخصصی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا