این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

ارتوپدی فنی پایش/اسکن پا/کفی طبی 0 تومان

ارتوپدی فنی پایش/اسکن پا/کفی طبی

%0
  • تهران تهران شمال

کلینیک تخصصی ارتز و پروتز باتیس

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات پزشکی

کلینیک تخصصی ارتز و پروتز باتیس

دیابت یا مرض قند از بیماری های شایع و ناتوان کننده انسان است که می تواند مشکلات جدی را برای انسان ها ایجاد کند. یکی از این مشکلات زخم های مزمن و مقاوم به درمانی است که معمولا در کف پای این بیماران ایجاد می شود. یکی از راه های پیشگیری از ایجاد و همچنین درمان این زخم ها استفاده از کفش و کفی هایی است که بر اساس وضعیت بیومکانیک پا و همینطور وضعیت زخم ها در مرکز تخصصی ارتز و پروتز باتیس ساخته می شود .
کلینیک تخصصی ارتز و پروتز باتیس با در اختیار داشتن کادری مجرب و با استفاده از بهترین مواد اولیه و بروزترین متد دنیا یکی از موفق ترین و معروف ترین کلینیک های ارتز و پروتز کشور در زمینه ساخت و تولید کفش ها و کفی های دیابتی است.
آدرس : تهران - میدان ولیعصر – خیابان ولدی – روبروی بیمارستان فیروزگر- پلاک 25 – واحد 18
تلفن : 021_88941088
09217658843
09120742847


کلینیک تخصصی ارتز وپروتز باتیس ، کفش و کفی دیابتی ، دست مصنوعی ، پای مصنوعی ، باتیس ، ارتز پا ، کفش دیابتی ، پروتز زیبایی ، چشم مصنوعی ، گوش مصنوعی ، بینی مصنوعی ، ارتز و پروتز باتیس ، خار پاشنه ، پروتز مکانیکی ، پ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا