این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

رابرلاینینگ، (آسترهای لاستیکی سخت و نرم) Rubber Lining    تماس بگیرید
تسمه تایم پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ تماس بگیرید

تسمه تایم پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶

%0
  • اصفهان اصفهان

رابرلاینینگ

در استان تهران تهران, | خدمات صنعتی

سیستم پوششی رابر لاینینگ جهت پوشش داخلی مخازن و تانک های نگهداری مواد شیمیایی و یا برج های عملیاتی با دارا بودن مقاومت های شیمیایی، سایشی و حرارتی بسیار مطلوب مشروط به انتخاب درست نوع لاستیک و اجرای صحیح و همچنین سرعت اجرای بالاتر نسبت به سایر پوشش ها، همواره به عنوان یکی از پرمصرف ترین پوشش های ضد اسید و قلیا (ضد خوردگی) مطرح بوده است.
همچنین رابرها به عنوان لایه میانی بازدارنده (Membrane) در زیر لایه سرامیک لاینینگ نیز مورد استفاده قرار می گیرند. بخصوص در سیستم های آجرکاری مخازن خطوط اسیدشویی (Pickling Plants) در زیر لایه های آجرکاری از یک یا دولایه پوشش رابر به عنوان لایه میانی و مقاوم در برابر نفوذ اسید استفاده می گردد.
شرکت اشتویلر – کرام شیمی از جمله بزرگترین واحد های تولیدی انواع رابر ها را با روش های نوین تولید در اروپا می باشد. بهره گیری از خطوط تولید اکستروژن در تمام ضخامت ها علاوه بر استفاده از مواد اولیه با کیفیت و فرمولاسیون تخصصی همواره باعث حفظ کیفیت محصولات اشتویلر-کرام شیمی در مقایسه با محصولات مشابه از سایر کشورها بوده است.
استفاده از روش قدیمی کلندر در تولید رابرها (استفاده از لایه های نازک تر برای تولید ضخامت های بالاتر) موجب افت قابل توجه کیفیت و کاهش طول عمر در رابرهای تولید سایر شرکت ها می باشد.
بهره مندی از تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و نمونه گیری و انجام تست های استاندارد، باعث حفظ کیفیت رابرهای اشتویلر-کرام شیمی بوده که ریفرنس قابل توجه رابرهای اشتویلر-کرام شیمی در صنایع مختلف کشور بخصوص پتروشیمی ها گواه بر این مطلب است.
رابرها بر پایه های مختلفی تولید می شوند. از جمله رابرهای سنتزی و یا طبیعی.


رابرلاینینگ ، لاستیک کاری نرم ، سفت ، Rubber linings ، رابرهای سنتزی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا