این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

3
کلینیک تخصصی پا غرب تهران اسکن کف پا و کفی طبی غرب تهران تماس بگیرید
1
بهترین مرکز ساخت کفی طبی غرب تهران؛کلینیک کهن تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

ارتوپدی فنی پایش/اسکن پا/کفی طبی 0 تومان

ارتوپدی فنی پایش/اسکن پا/کفی طبی

%0
  • تهران تهران شمال
3
کلینیک تخصصی پا غرب تهران اسکن کف پا و کفی طبی غرب تهران تماس بگیرید
1
بهترین مرکز ساخت کفی طبی غرب تهران؛کلینیک کهن تماس بگیرید

دراپ فوت

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات پزشکی

کلینیک تخصصی ارتز و پروتز باتیس
دراپ فوت یا افتادگی پا یک اصطلاح کلی برای اشکال در بلند کزدن قسمت پنجه پا است که گاهی موقتی است ودر سایر موارد دائمی می باشد.
افراد مبتلا به این دفورمیتی پا هنگام راه رفتن قسمت جلوی پای خود را روی زمین می کشند که در دراز مدت باعث بی حس شدن پوست روی پا و انگشتان می گردد. افراد مبتلا به دراپ فوت برا ی اصلاح و همچنین جلوگیری از تشدید این دفورمیتی نیاز به پوشیدن ارتز و کفش مناسب دارند. ارتزهای مناسب برای درمان دراپ فوت شامل ارتزهایی مثل AFO,Foot-Up, short brace می باشد.
کلینیک تخصصی ارتز و پروتز باتیس با در اختیار داشتن کادری مجرب و با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا یکی از پیشرفته ترین و به نام ترین کلینیک های ارتز و پروتز کشور در ساخت و تولید انواع ارتزهای اندام تحتانی از جمله ارتزهای درمان کننده دفورمیتی دراپ فوت( AFO,Foot-Up. و...) می باشد
آدرس : تهران - میدان ولیعصر – خیابان ولدی – روبروی بیمارستان فیروزگر- پلاک 25 – واحد 18
تلفن : 021_88941088
09217658843
09120742847


دراپ فوت ، درمان دراپ فوت ، مراکز درمان دراپ فوت در تهران ، هزینه درمان دراپ فوت ، درمان غیر جراحی دراپ فوت ، کفی طبی ، کفی طبی ارزان ، کفش طبی ، کفش دیابتی ، کفش دیابتی ارزان ، کفی دبایتی ، اسکن کف پا ، هزینه اس


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا