این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

فروش سیلیکات سدیم

در استان تهران تهران, | مواد شیمیایی

مهرگان شیمی
فروش خردو عمده موادشیمیایی
فروش Na2SiO3
آنالیز متا سیلیکات سدیم
متا سیلیکات سدیم چیست؟
متا سیلیکات سدیم به نام آب شیشه نیز خوانده می شود.به صورت پودری و گرانولی (بدون آب و5 آبه )در دسترس می باشد. فرمول شیمیایی آن Na2SiO3 و جرم مولی آن در 122.07g/ mol می باشد. نوعی سیلیکات قلیایی حل شدنی است که اولین بار توسط ون هلمونت کشف شد. متا سیلیکات سدیم در آب محلول است.اسامی دیگر آن سدیم متا سیلیکات،شیشه مایع E550. این ماده در آب محلول است و pH آن قلیایی و حدودا 12-13 است.

روش تهیه متا سیلیکات سدیم :

متا سیلیکات سدیم ، پایدارترین سدیم سیلیکات موجود است که از اختلاط کربنات سدیم با دی اکسید سیلیکون یا شن سیلیکا در دمای 1400 درجه سانتی گراد تولید می شود و به دو شکل جامد (پودر یا گرانول) و محلول عرضه می شود. این ماده محلول در آب است و حتی در آب سرد به سادگی حل می شود.

کاربرد متا سیلیکات سدیم :

سدیم متا سیلیکات در صابون سازی، پاک کننده های صنعتی، چسب، سیمان سازی، رنگ، قالب ریخته گری، پایدارسازی پراکسید و کنترل خوردگی در لوله های آب و پیش ماده سیلیس مخلوط زئولیت کاربرد دارد.

متاسیلیکات سدیم مهمترین ماده چربی گیر و پاک کننده است و سهم قابل توجهی از کاربرد این ماده به صنایع شوینده اختصاص دارد.

به دلیل داشتن ترکیب کاملا معدنی، متا سیلیکات سدیم برای استفاده در کاربردهای مقاوم به آتش مناسب است. محصول در کاربردهایی استفاده می شود که اجزایش باید در دماهای بالا محافظت شوند. به ویژه، متا سیلیکات سدیم هیدراته یک اثر خنک کنندگی فوق العاده دارد. در تولید مواد نسوز و آجرهای از نظر شیمیایی مقاوم نیز استفاده می شود. سدیم متاسیلیکات به ماتریس افزوده می شود تا خصلت بازی را افزایش دهد که همین امر، حل شدن سریع سایر پودرهای سیلیکاتی را موجب می شود.

متا سیلیکات سدیم می تواند به مخلوط سیمان خشک اضافه شود تا شکل گیری آن را تسریع ببخشد. سدیم متاسیلیکات به ویژه در سیمان چاه نفت استفاده می شود تا از جدایی اجزای جامد از ماتریس سیمان حاوی آب زیاد جلوگیری کند.

در صنعت سرامیک، بخشی از آب در دوغاب های خاک رس می تواند با متاسیلیکات سدیم جایگزین شود تا مشخصه های مایع را بهبود ببخشد که منجر به ذخیره انرژی در مرحله خشک کردن می شود. متا سیلیکات سدیم به عنوان ضدتجمع (ضد فلوکولانت- deflocculant) عمل می کند، بر سطح خاک رس جذب می شود و موجب می شود تا ذرات از یکدیگر دفع شوند. گریدهای مطلوب، سدیم متاسیلیکات 5 آبه و بدون آب می باشد.

سیلیکات سدیم یک نمک معدنی است که در صنایع آرایشی و بهداشتی به ویژه در سفید کردن مو به عنوان پایدارکننده سفیدی پراکسیدی استفاده می شود.

متا سیلیکات سدیم یک جز بسیار مهم در شوینده های مایع و پودری برای کاربردهای تخصصی و صنعتی می باشد و شامل مقدار بهینه ای از سیلیکا محلول و قلیا می باشد.

خاصیت بازی بسیار بالای سدیم متاسیلیکات منجر به پاک کنندگی بسیار موثر و در عین حال مقرون بصرفه آن می شود. محتوای سیلیکا محلول، سطوح سرامیک، شیشه و فلزی را از خوردگی محافظت می کند.

بنابراین، ظرفیت بافری بالای این ماده، اثر پایدارکننده آن بر فرایند سفید کردن، ویژگی های محافظتی آن در مقابل خوردگی، ظرفیت پیوندی سخت آن، توانایی اش برای حفظ کثیفی در سوسپانسیون، متا سیلیکات سدیم را به ماده چندکاربردی و ضروری در فرمولاسیون شوینده ها مبدل ساخته است. متاسیلیکات سدیم به ویژه برای پاک کردن سطوح سخت و شوینده های تخصصی و صنعتی مناسب است.

شناورسازی یک روش بسیار گسترده برای استخراج بسیاری از مواد معدنی از سنگ معدن آنها می باشد. سیلیکات سدیم به عنوان عامل دیسپرس استفاده می شود تا مواد نامطلوب را به صورت معلق نگهدارد، درحالی که مواد معدنی توسط حباب های هوا به سطح هدایت می شوند.

متا سیلیکات سدیم در بازیافت کاغذ، نقشی مهم و چند کاربردی ایفا می کند. ویژگی های بافر قلیایی و صابون سازی آن به پراکنش ذرات جوهر و بهبود شناوری کمک می کند. بعلاوه، هیدروژن پراکسید استفاده شده برای سفید کردن خمیر کاغذ را پایدار می سازد
021-36017718 021-36017844


خریدسیلیکات سدیم ، فروش سیلیکات سدیم ، خریدوفروش سیلیکات سدیم ، قیمت سیلیکات سدیم ، خریداینترنتی سیلیکات سدیم ، کاربردسیلیکات سدیم ، خریدمتاسیلیکات سدیم ، فروش متاسیلیکات سدیم ، قیمت متا سیلیکات سدیم



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا