این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
باربری حمل ونقل نسیم بارایران نیسان شهرستان تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

اتوبار ولیعصر اسلامشهر تماس بگیرید

اتوبار ولیعصر اسلامشهر

%0
  • تهران اسلامشهر
باربری پرند ☎️باربری پرند ☎️حمل بار پرند 02156727022// تماس بگیرید
اتوبار باغ ویلایی پرند باربری ناصرین بامجوز رسمی تماس بگیرید
اتوبار باربری یاخچی‌آباد نازی آباد حمل اثاثیه منزل تماس بگیرید
اتوبار قائمیه اسلامشهر باربری واوان گلستان بامجوز تماس بگیرید

جدیدترین آگهی حمل و نقل

باربری آرژانتین

در استان تهران تهران شمال, | آگهی های خدمات حمل و نقل

تفکر ما این است که اسباب کشی و باربری کار سختی نبوده و نیاز به تخصص ندارد. اما لازم است بدانید که جابه جایی دارای تکنیک های خاصی بوده و پر از ریزه کاری می باشد که اگر مورد توجه قرار نگیرد موجب ضررو زیان خواهد شد.

همچنین جابه جایی و اسباب کشی حتی بدون سرویس های اضافی ،خود شامل هزینه های زیادی می شود. یکی از عوامل مهم و مورد نظر مشتریان این است که باربری با هزینه ی کمتری انجام گیرد و البته با رعایت کیفیت مناسب .

و نیز سرعت عملکرد شرکت باربری نیز بسیار مد نظر قرار می گیرد یعنی اینکه در فرصت زمانی مناسب حمل و نقل انجام گیرد و اتلاف وقت از بین رود.

مقررات و ضوابط باربری آرژانتین:

-کلیه ی مقررات مندرج در قرارداد می بایست دقیقا رعایت شود.

-هزینه ی حمل بار اعلام شده در کلیه مسیرها به صورت کاملا قانونی و طبق تعرفه ی باربری می باشد.

-شرکت باربری آرژانتین دارای بارنامه و بیمه نامه ی باربری می باشد و بیمه حمل و نقل کالا بر اساس طریقه حمل، محدوده جغرافیایی و پوشش های بیمه ای صورت می گیرد.

-هرگونه تغییر یا اصلاحیه فقط با درخواست کتبی و تاییدیه از جانب شرکت امکان پذیر می باشد.

شرکت باربری آرژانتین با در اختیار داشتن ناوگان عملیاتی مدرن و ایمن و همچنین پوشش مناسب مسیرها با مجرب ترین رانندگان به عنوان کارآمدترین باربری در تهران شناخته شده که به موجب تسهیل در امر پذیرش و جابه جایی کالاها و اثاثیه شما به جهت بهتر شدن کیفیت خدمات و با رعایت قوانین و مقررات ملی آماده ی ارائه ی خدمات باربری می باشد.


باربری ، باربری شمال تهران ، باربری مناطق مختلف تهران ، باربری بین شهری ، باربری کرج ، هزینه اسباب کشی ، تعرفه باربری ، حمل بار به مناطق تهران ، باربری اسباب منزل ، نرخ باربری شهری ، تعرفه باربری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا