این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

 نیترات پتاسیم تماس بگیرید

نیترات پتاسیم

%0
  • تهران تهران حومه
کارخانه تولید سولفات منیزیم در تهران تماس بگیرید

کارخانه تولید سولفات منیزیم در تهران

%0
  • تهران تهران حومه

جدیدترین آگهی مواد شیمیایی

تولید و فروش اکسید مس ( l ) ( ll )

در استان البرز کرج, | مواد شیمیایی

اکسیژن می تواند به دو روش با مس ترکیب شده و دو ماده متفاوت تشکیل دهد که یکی مس ( l ) اکسید معمولا به صورت پودر قرمز رنگ و مس ( ll ) اکسید که به رنگ سیاه است . این دو ماده به صورت معدنی معمولا به حالت کریستالی یافت می شوند .
از هر دو ترکیب اکسیدهای مس در صنعت پیگمنت استفاده می شود ولی این دو ماده در صنایع دیگری نیز به صورت جداگانه مصرف می شوند . اکسید مس به طور طبیعی به صورت تئوریت سیاه و سفید یا خاکستری یافت می شود مانند Cu2o ، می توان آن را با حرارت دادن به مس ساخت اما با درجه حرارت پایین .
اکسید مس ( ll ) یک ترکیب معدنی جامد است که به نام تئوریت نیز شناخته می شود . شکل ظاهری این ترکیب سیاه و جرم مولی آن g/mol 79.545 اکسید مس با فرمول شیمیایی Cuo به صورت اکتریکی از مس و یا از واکنش بازها با سولفات مس به دست می آید .
کاربردها : به عنوان عامل ضد قارچ و همچنین پوشاننده ی دانه ها بوده و نیز به عنوان پیگمنت در رنگ آمیزی شیشه و چینی استفاده می شود . علاوه بر این برای جلوگیری از کثیف شدن تابلوهای نقاشی و همچنین در صنعت رایون کاربرد دارد . از اکسید مس جهت ایجاد لعاب فیروزه ای در لعاب های قلیایی و ایجاد رنگ سبز در لعاب های سربی به کار می رود .
www.iranshimico.com
sales@iranshimico.com
04433432757 ( سه خط )
شمار تماس کارشناسان فروش :
09114373727
09199111813


نیترات پتاسیم هلندی ، نیترات پتاسیم صنعتی ایرانی ، نیترات پتاسیم آزمایشگاهی ، سولفات مس 24 درصد ، نیترات پتاسیم از کجا بخرم ، کود نیترات پتاسیم ، فروش سولفات مس ، تولید سولفات مس ، فروش سولفات مس در تهر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا