این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
رپورتاژ آگهی تماس بگیرید

رپورتاژ آگهی

%0
  • تهران تهران شرق
1
آگهی رایگان تماس بگیرید

آگهی رایگان

%30
  • تهران تهران مرکز
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران تماس بگیرید

طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران

%10
  • تهران تهران شمال
1
 بهترین مرکز طرح توجیهی فنی و اقتصادی  در کشور تماس بگیرید
1
واگذاری مجوز موسسه حقوقی، موسسه داوری، موسسه نیابتی و ... تماس بگیرید
1
واگذاری موسسه حقوقی تماس بگیرید

واگذاری موسسه حقوقی

%0
  • تهران تهران غرب
1
کاشت ناخن سلنا(مجیدیه جنوبی) 0 تومان

کاشت ناخن سلنا(مجیدیه جنوبی)

%0
  • تهران تهران شرق
1
واگذاری امتیاز موسسه حقوقی تماس بگیرید

واگذاری امتیاز موسسه حقوقی

%0
  • تهران تهران غرب
1
مشاوره راه اندازی دفتر حقوقی تماس بگیرید

مشاوره راه اندازی دفتر حقوقی

%0
  • تهران تهران غرب
1
دستگاه حجاری سنگ قبر (۰۹۱۲۴۳۵۹۱۴۴) 0 تومان
1
آموزشگاه آرایشگری زنانه سیونه خچاطوریان 0 تومان
1
آموزش خوشنویسی در مشهد تماس بگیرید

آموزش خوشنویسی در مشهد

%0
  • خراسان مشهد
1
آموزش رزین در مشهد 0 تومان

آموزش رزین در مشهد

%0
  • خراسان مشهد
1
آموزش سیاه قلم ، طراحی چهره در مشهد تماس بگیرید
1
آموزش گچبری مدرن در مشهد 0 تومان

آموزش گچبری مدرن در مشهد

%0
  • خراسان مشهد

آگهی های مرتبط

1
رپورتاژ آگهی تماس بگیرید

رپورتاژ آگهی

%0
  • تهران تهران شرق
1
آگهی رایگان تماس بگیرید

آگهی رایگان

%30
  • تهران تهران مرکز
مشاوره کسب و کار تماس بگیرید

مشاوره کسب و کار

%0
  • تهران تهران مرکز
آموزش کامپیوتر و دریافت مدرک فنی و حرفه ای تماس بگیرید
دستکش کار تبلیغاتی با برند اختصاصی شرکت شما تماس بگیرید
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران تماس بگیرید

طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران

%10
  • تهران تهران شمال
1
 بهترین مرکز طرح توجیهی فنی و اقتصادی  در کشور تماس بگیرید
ثبت اینماد سایت | اخذ نماد اعتماد الکترونیکی تماس بگیرید
فیلم های آموزش حرفه ای عکاسی و نورپردازی پرتره تماس بگیرید

جدیدترین آگهی CD های آموزشی

ویدئوها و پادکست ها و مقالات

در استان تهران تهران مرکز, | CD های آموزشی

فایل های تصویری و صوتی و مقالات رایگان در زمینه رسیدن به موفقیت، دستیابی به اهداف، کار آفرینی، توسعه کسب و کار، توسعه فردی و انگیزشی در وب سایت آکادمی بازار ، مرجع موفقیت ایران.

www.bazaracademy.ir

جهت مشاهده جذاب ترین فیلم های آموزشی رایگان ، فایلهای صوتی رایگان ، مقالات رایگان در زمینه پیشرفت و موفقیت در کار و زندگی به وب سایت آکادمی بازار مراجعه فرمائید:
www.bazaracademy.ir

آکادمی بازار دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور ، مجموعه ای آموزشی – مشاوره ای است که در حوزه های توسعه کسب و کار و کار آفرینی، تجارت الکترونیک و توسعه فردی فعالیت می کند.

www.bazaracademy.ir

با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب سایت آکادمی بازار به صورت رایگان و به راحتی می توانید از فواید زیر در زندگی و شغل خود بهره مند گردید:

تقویت روحیه:
داشتن روحیه ی شاد باعث لذت بخش تر شدن زندگی روزمره می شود. همچنین افرادی که روحیه ای قوی دارند ، با مسائل مختلف راحت تر کنار می آیند و در کار های خود موفق ترند.
تمام کودکان نباید دکتر و وکیل شوند. بعضی کودکان هم دارای روحیات کارآفرینی هستند و اهمیت دادن به این روحیات برای رشد آن ها به عنوان یک کارآفرین در آینده حائز اهمیت است.
اگر کودکان را به سمت کارآفرین بودن ترغیب کنیم، قادر خواهیم بود هر مشکلی را در دنیای امروز حل و فصل کنیم

تقویت اراده:
آیا گاهی احساس می کنی حوصله نداری دست به کاری بزنی؟ آیا گاهی احساس می کنی در برابر کاری که باید انجام دهی، مقاومت به خرج می دهی و بهانه می آوری؟ آیا عادت هایی داری که دلت می خواهد آن را تغییر دهی، ولی اراده قوی و قدرت لازم را نداری؟

یادت باشد قدرت اراده و انضباط می تواند زندگی ات را متحول کرده و قدرت درونی ات ار که برای موفقیت و رشد معنوی مهم است، فعال کند. داشتن یا نداشتن این مهارت ها عامل عمده ای است که تو را به سوی موفقیت یا ناکامی می برد. این قضیه برای تمام امور خواه پیش پاافتاده یا اساسی نیز بسیار مهم است.

تقویت اعتماد به نفس:
خودباوری یا اعتماد به نفس یکی از شرایط روحی است که شخص در آن بخاطر تجربه های قبلی، به توانایی ها و استعدادهای خود در موفقیت انجام کارها بطور موفقیت آمیز اعتماد و باور دارد. خصوصیت دارا بودن اعتمادِ به خویشتن نقش حیاتی در توسعه و پیشرفت و موفقیت های یک فرد ایفا می کند. پژوهشگران دریافتند که برخلاف آنچه تصور می شود، اعتماد به نفس کودکان تا سن پنج سالگی به طور کامل شکل می گیرد. محققان آمریکایی می گویند کودکان زمانی که پنج ساله می شوند، از احساس اعتماد به نفسی برخوردار هستند که به لحاظ تکامل با بزرگسالان قابل مقایسه است. تاکنون گمان می رفت که کودکان تا پیش از رسیدن به سنی که به دبستان بروند، کم سن و سال هستند و نمی توانند احساس منفی یا مثبت نسبت به خود داشته باشند.

تقویت انگیزه :
حتی با¬انگیزه¬ ترین و جاه¬ طلب ¬ترین افراد هم گاهی برای دستیابی به اهداف خود به مشکل بر¬می ¬خورند و بی حوصله می شوند. خبر خوب این است که در اغلب اوقات خودمان می¬ توانیم علت رکودمان را متوجه بشیم. خبر خوب بعدی اینکه راه ¬هایی هم برای خلاص شدن از شر رکود و برای ایجاد انگیزه وجود دارد. آکادمی بازار راهکارهایی برای ایجاد انگیزه به شما معرفی می¬ کند.

تقویت تمرکز:
همه ی ما دوست داریم در کاری که انجام می دهیم بهترین باشیم و توانایی های خود را در بالاترین سطح ارائه بدهیم. ولی همیشه عواملی مانند افکار، احساسات گوناگون و صداهای مزاحم وجود دارند و نمی گذارند روی کارمان تمرکز کنیم. گاهی نیز برای افزایش تمرکز، دست به دامانِ داروها و روش های درمانی می شویم. باید بدانید تمرکز در کار، مهارتی است که با تمرین می توان به آن دست یافت.
موفقیت تحصیلی :
دانش آموزان موفق به خوبی می دانند که چطور در مواقع ضروری بر مطالعه ی خود تمرکز کنند و هر وقت که نیاز داشته باشند، استراحت کنند. آنها می توانند زمان خود را هوشمندانه مدیریت کنند، به برنامه های مطالعه ی هدفمند بچسبند و از زمان خود در کلاس درس، بهترین بهره را ببرند. همچنین، دانش آموزان موفق می دانند چطور اوقات خوبی داشته باشند و از یادگیری دانش، به اندازه ی کسب نمرات درخشان لذت می برند.

موفقیت شغلی :
کمتر کسی هست که علاقه ای به موفقیت نداشته باشد. به عبارتی، موفقیت در جنبه های مختلف زندگی، به ویژه موفقیت شغلی، دغدغه ی اصلی بسیاری از ماست. خیلی هایی که هنوز لذت موفقیت های آنچنانی را نچشیده اند، دائما از خودشان می پرسند که چرا بعضی افراد در شغل شان از دیگران موفق ترند؟ آیا موفق ترها لزوما باهوش تر یا سخت کوش تر هستند؟ آیا ریسک پذیریِ بیشتر یا ارتباطات قوی تر موجب موفق تر شدن می شود؟ اما شاید بهتر باشد قبل از همه ی این سوال ها، ابتدا از خودمان بپرسیم که آیا می دانیم معنای واقعی موفقیت شغلی چیست؟

آشنایی با تکنیکهای دستیابی به اهداف:
خلق هدف یا نیت از ما جدایی ناپذیر است چون ما نمی توانیم ساختن آن ها را متوقف کنیم. متاسفانه، ما به قدر کافی برای به حقیقت پیوستن اهداف، مجهز نیستیم و الگویی که اکثر ما دیده ایم این است که هدف را با خوش بینی شروع می کنیم و به محض اینکه، یکی دو هفته می گذرد و کار چندانی انجام نمی دهیم، ناامید می شویم. دوست دارم پیشنهاد کنم سعی کنید قواعدی ایجاد کنید که به رخداد اهدافتان کمک کنند. یکی از قواعدی که در این مورد وجود دارد، کنشی است که شما پس از رویداد خاصی به نحو هرچه منسجم تر انجام می دهید و شما را به رخداد هدفتان سوق خواهد داد.

تکنیکهای فن بیان و مذاکره :
راز افرادی که در ارتباط برقرار کردن با دیگران مهارت دارند، چیست؟ همه چیز به رساندن پیام مربوط است. چگونه فن بیان مان را تقویت کنیم و واضح تر صحبت کنیم؟ مدیران کسب وکار به ارتباطات اهمیت بسیار زیادی می دهند. اگر می خواهید ارتباطات مؤثری برقرار کنید، تسلط بر آنچه لازم است بگویید و چگونگی بیان آن، فاکتورهای مهمی هستند.

موفقیت در ارتباطات موثر با دیگران:
شیوه ی برقراری ارتباط ما با اشخاص دیگر تا حد زیادی روی زندگی ای که تجربه خواهیم کرد تاثیر می گذارد. درآمد، رابطه ها و مسیر شغلی ما همگی در گرو نوع برقراری ارتباط ما با دیگران است. جدا از اینکه هدف ، شغل یا خواسته های شما چیست، راهی برای فرار از این مسئله وجود ندارد: این روابط شخصی است که دنیا را اداره می کند.

کسب آرامش بیشتر:
هر که هستید و هر کجا زندگی می کنید آرامش را به زندگی خود دعوت کنید و آن را در ذهن خود جایگزین سازید. اگر کلام و رفتار شما قرین آرامش باشد، بدون شک این ویژگی به دنیا ی اطراف شما نیز سرایت می کند.
از یاد نبرید برای دستیابی به این وضعیت ، لازم است برخی قابلیت های ویژه را در خود پرورش دهید و شرایط خاصی را در زندگی خویش ایجاد نمائید.
هرگز امید را از کسی سلب نکنید، شاید این تنها چیزی باشد که دارد .

www.bazaracademy.ir

جهت مشاهده جذاب ترین فیلم های آموزشی رایگان ، فایلهای صوتی رایگان ، مقالات رایگان در زمینه پیشرفت و موفقیت در کار و زندگی به وب سایت آکادمی بازار مراجعه فرمائید:
www.bazaracademy.ir


آکادمی بازار ، بازار آکادمی ، موفقیت در کار و زندگی ، آموزش ، بازاریابی و فروش ، آموزش بازاریابی و فروش ، کسب و کار ، مشاوره کسب و کار ، برندینگ ، کار آفرینی ، رشد و توسعه کسب و کار ، توسعه فردی و انگیزشی ، مرجع


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا