این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قطعات یدکی و لوازم جانبی در همین محل

جدیدترین آگهی قطعات یدکی و لوازم جانبی

1
لوازم یدکی سراتو (سایپا و وارداتی) تماس بگیرید
1
لوازم یدکی مگان فلوِئنس داستر(خانواده رنو) تماس بگیرید
1
محصولات شوینده و حافظتی تایسون تماس بگیرید
سرسیلندر کامل 405 برندANY-Q 0 تومان

سرسیلندر کامل 405 برندANY-Q

%0
  • اصفهان
فروش و پخش عمده پاور ویندوز 2 و 4 شیشه استیلاک تماس بگیرید
داشبورد کامل پراید GTX صبا قدیم 899,000 تومان

داشبورد کامل پراید GTX صبا قدیم

%5
  • تهران شرق
سپررنگی اصلی و فابریک انواع خودرو(کارن شاپ) تماس بگیرید
1
سپررنگی بدنه رنگی انواع خودرو کارن تماس بگیرید

پوشش نانو سرامیک خودرو با کیفیت عالی

در تهران غرب, شاهین جنوبی | خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو

5 مزیت اصلی استفاده از پوشش نانو سرامیک برای بدنه ماشین ها
1. بهترین راه ایجاد محافظت از رنگ خودرو
ایجاد پوشش نانو سرامیک، روی بدنه خودرو باید به منزله یک محافظ قدرتمند برای حفاظت از سطح خارجی خودرو به حساب بیاید. این پوشش نه تنها از رنگ خودرو در برابر خراش رنگ، آفتاب سوختگی، لک شدن، ضربه پرتاب اجسام و ... محافظت می کند، بلکه می تواند در مقیاسی بزرگتر سلامت کلی خودرو را به ارمغان بیاورد. هر روز، می تواند روز ایجاد آسیب به خودرو باشد. تصادف، عوامل خوردگی و مواد شیمیایی مخربی که در معابر و راه های برون شهری با بدنه ماشین تماس پیدا می کنند همه و همه می توانند سبب ساز تخریب هایی شدید شوند. در چنین شرایطی وجود یک لایه سرامیکی، که از دل پیشرفت های تکنولوژیک نانو بیرون آمده می تواند صحت و سلامت خودرو را تضمین کند.

2. دوام و ماندگاری بالای پوشش نانو سرامیک
همانطور که می دانید پوشش های نانو سرامیکی تنها نمونه های موجود در بازار نیستند. اما بدون شک با کیفیت ترین آن ها قلمداد می شوند. این مواد سرامیکی بر خلاف نمونه های سنتی مثل واکس خودرو، در برابر شرایط اسیدی و جوی نامساعد قدرتمند عمل می کنند و با هر اتفاقی از بین نمی روند. کوتاه سخن اینکه با استفاده از پوشش های نانو سرامیکی چندین سال می توان از صحت و سلامت بدنه خودروی خود اطمینان داشت. به طور مثال اگر از واکس ماشین استفاده می کنید باید سالی چند بار آن را تجدید کنید.

3. خودروی شما تمیز تر باقی می ماند
خاصیت پوشش های نانوسرامیکی تنها ماهیت محافظتی نیست. بلکه به دلیل ساختار مولکولی و شیمیایی خاصی که دارد، از چسبیدن مواد، اشیا و ذرات ریز و درشت ممانعت به عمل می آورد. به اصطلاح به آن خاصیت آبگریز گویند. این عملکرد منحصر به فرد به دلیل ایجاد تغییر در ساختار مولکولی سطح خودرو می باشد. به این صورت که اجازه ورود عوامل مخرب به منافذ رنگ بدنه ماشین داده نمی شود و از این طریق خودرو همواره تمیز به نظر می رسد. به بیان ساده تر باید گفت که کثیفی ها جایی پیدا نمی کنند تا به آن بچسبند و در نتیجه از بدنه خودرو به پایین می لغزند. در نهایت این که با در اختیار داشتن چنین ویژگی منحصر به فردی هیچ ترسی از حضور در جاده ها نخواهیم داشت، زیرا هیچ عامل مخربی به بدنه ماشین شما نخواهد چسبید.

4. بر طرف ساختن نیاز به واکس خودرو
قدیمی و سنتی ترین اقدام برای ایجاد محافظت از رنگ خودرو استفاده از واکس های موجود در بازار است. مشکل اصلی این روش دوام و پایداری کم واکس ها، در کنار قدرت محدود و معدود آن ها در ایجاد محافظت از خودرو است. در نتیجه اگر واکس خودرو انتخاب ما باشد، ناچاریم سالانه چندین نوبت خودروی خود را به واکس آغشته کنیم. حال آنکه اگر به پوشش های سرامیکی روی بیاوریم تا چندین سال به محافظت از رنگ خودرو فکر هم نخواهیم کرد.

5. مقرون به صرفه بودن
شاید در نگاه اول به دلیل پر زرق و برق بودن نام، این دیگاه ایجاد شود که استفاده از پوشش های نانوسرامیک انتخابی است پر هزینه. درحالی که در مقایسه با واکس مقرون به صرفه تر است. بیایید حساب و کتاب کنیم. اگر بخواهیم از واکس استفاده کنیم در سال از یک تا 3 ماه یک بار به خرید واکس احتیاج خواهیم داشت. یعنی هر سال 4 بار و هر بار 200 دلار هزینه خواهید کرد. در واقع سالی 800 دلار. در 5 سال شما 4000 دلار هزینه واکس داده اید. حال آن که یک بار استفاده از پوشش سرامیکی چند سال ماشین شما را پوشش خواهد داد. و نیاز به تجدید در این مدت نخواهد داشت. سرامیک خودرو هزینه ای درحدود 1500 دلار در پی خواهد داشت.


پوشش سرامیکی اتومبیل ، پوشش نانو ، پوشش ابگریز ، پوشش سرامیکی ، نانو سرامیک ، nano ceramic ، nano car ، نانو کلاسیک دیزاین ، نانو سرامیک غرب ، نانو سرامیک ذیورتکس ، nano ceramic divortex ، nano ، اجرا نانو روی ا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا