این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آسیاب جتمیل،فروش آسیاب جتمیل تماس بگیرید

آسیاب جتمیل،فروش آسیاب جتمیل

%0
  • اصفهان اصفهان

جدیدترین آگهی لوازم صنعتی

طراحی و ساخت و فروش ونت سایلنسر تماس بگیرید
طراحی همه نوع سایلنسر صنایع نفت و گاز تماس بگیرید
تعمیر وفروش نمایشگر TETA 10 تماس بگیرید
فروش اینورتر 0 تومان

فروش اینورتر

%0
  • تهران مرکز
1
ساپورت/پایه سینی کابل/براکت تماس بگیرید

ساپورت/پایه سینی کابل/براکت

%0
  • تهران جنوب
1
لوله فولادی برق/لوله گالوانیزه/فلکسی تماس بگیرید

فروش بهترین و باکیفیت ترین دستگاه آسیاب صنعتی

در استان خراسان سبزوار, | لوازم صنعتی

گروه صنعتی اروم ماشین یکی از برترین سازندگان آسیاب در سطح ایران میباشد که توانسته است ،بهترین آسیاب ها را برای تامین غذای طیور تولید نماید، آسیاب های تولیدی دارای 1 سال گارانتی بی قید وشرط می باشد امکان آسیاب کردن 1 تا 1.5 تن غلات در 1 ساعت را دارد.
آسیاب مرغداری وسیله است برقی که به جهت خرد کردن و آسیب کردن دانه های مورد استفاده در آن مرغداری مانند سویا ، ذرت ، و انواع دیگر غلات مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول توسط شرکت اروم ماشین در گنجایش های مختلف تولید و روانه بازار میگردد. همانطور که گفته شد آسیاب مرغداری در ابعاد مختلفی تولید میگردد که برای واحد های کوچک مرغداری مانند سالن های پرورش بلدرچین ، سالن های پرورش مرغ ، سالن های پرورش کبک و… معمولاً از آسیاب مرغداری 500 کیلویی استفاده مینمایند.
این محصول قابلیت آسیاب کردن 1 تا 1.5 تن دانه برای مرغداری را در ساعت دارا میباشد به این معنی که میتواند در عرض یک ساعت حدود یک الی یک و نیم تن غلات را کاملاً آسیاب نماید و نیاز مرغداری را تامین نماید. لازم به ذکر است که هرچه گنجایش آسیاب بیشتر باشد امکان ظرفیت آسیاب شده نیز بیشتر خواهد بود. وارسال محصول به تمام نقاط کشور با کمترین هزینه انجام می گیرد .جهت خرید یاسفارش محصول فقط با ما تماس بگیرید.
شماره های تماس:09104159447_04432259192
آدرس سایت جهت بازدیدازمحصولات:
chiken_device.com


دستگاه آسیاب صنعتی ، آسیاب مرغداری ، لوازم مرغداری ، آسیاب صنعتی ، قیمت آسیاب صنعتی ، خرید آسیاب صنعتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا