این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
اقامت دائم کانادا از داخل ایران تماس بگیرید

اقامت دائم کانادا از داخل ایران

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

1
اقامت دائم کانادا از داخل ایران تماس بگیرید

اقامت دائم کانادا از داخل ایران

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی خدمات مسافرتی

مهاجرت به کانادا | مهاجرت به کانادا از طریق استانی

در استان تهران تهران, | خدمات مسافرتی

سازمان مهاجرتی حوری سلیمانی با بیش از 20 سال سابقه کار به صورت تخصصی و پیگیر در زمینه مهاجرت به کانادا خدمات شایانی به هزاران خانواده ایرانی که از طریق این سازمان موفق به اخذ اقامت دائم و یا موقت کانادا شده اند را ارائه نموده است.

این سازمان به سرپرستی خانم حوری سلیمانی و با مجوز رسمی از کانادا و عضویت فعال ICCRC به شماره عضویت R419575 مشغول به کار هستند.
مهاجرت به کانادا از طریق استانی
یکی از روش های مهاجرت به کانادا ، اقدام از طریق استان های این کشور می باشد. این روش به متقاضیان این امکان را می دهد تا به استان مورد علاقه ی خود که قصد کار و زندگی در آن را دارند، مهاجرت نمایند. اکثر استان های کانادا در برنامه های مهاجرتی شرکت می کنند و در نتیجه امکان انتخاب اکثر استان ها برای متقاضیان وجود دارد. استان های شرکت کننده در این برنامه ها با CIC قرارداد امضا می کنند تا بتوانند مستقیما کاندیدایی را که واجد شرایط آنها می باشد، انتخاب نمایند. متقاضیان این برنامه، ابتدا باید درخواست خود را به استانی که قصد اقامت در آن دارند، ارائه کنند.

براساس قراردادهای موجود میان دولت فدرال کانادا و استان های این کشور، هر یک از استان ها می توانند برای انتخاب متقاضیان در قالب برنامه ی انتخابی PNP یا همان Provincial Nominee Program اقدام کند. استان ها با انتخاب مهاجر بر اساس مقررات، متقاضیان را به عنوان نامزد دریافت اقامت دائم کانادا به دولت فدرال معرفی می کنند و دولت فدرال با بررسی های بعدی این درخواست را تایید یا رد می کند. مهاجرت به کانادا از طریق استانی دارای شرایط مخصوصی برای متقاضیان می باشد و هر استان شرایط ویژه ای را برای جذب مهاجرین در نظر دارد.

استان کبک به دلیل داشتن امتیازات ویژه از این برنامه مستثنا می باشد و می تواند با اختیارات بیشتری اقدام به جذب مهاجرین نماید. بر اساس توافق بین دولت فدرال و دولت کبک، حیطه ی اختیارات دولت کبک برای جذب مهاجرین گسترده تر از دیگر استان ها می باشد.

جهت مهاجرت به کانادا از طریق استانی ، ابتدا باید آگاهی کاملی از ایالتی که قرار است به آن مهاجرت کنید به دست آورید. در سایت hoori.ca تمامی استان های کانادا با توضیحات جامعی برای شما دوستان که قصد مهاجرت به کانادا را دارید آورده شده است.

راههای ارتباطی با سازمان مهاجرتی حوری سلیمانی:
وب سایت: https://hoori.ca/
آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/hoorinews
آدرس دفتر تهران : بلوار آفریقا، خیابان مینا
تلفن دفتر تهران: ۰۲۱۸۸۸۸۴۷۱۹ | ۰۲۱۸۸۶۶۲۰۲۵
آدرس دفتر اصفهان : خیابان سعادت آباد – خیابان شیخ صدوق شمالی
تلفن دفتر اصفهان: ۰۳۱۳۶۶۳۱۳۴۸ | ۰۳۱۳۶۶۲۵۰۷۱
آدرس دفتر تورنتو: ۵۷۹۹ ,Yonge Street ,suite1101 ,Toronto, Ontario Canada M2M 3V3
تلفن دفتر تورنتو : ۰۰۱۶۴۷۳۴۸۳۴۳۴


مهاجرت به کانادا ، وکیل مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به کانادا از طریق استانی ، اقاممت کانادا ، مهاجرت به کانادا 2018 ، مهاجرت به مانیتوبا 2017 ، مهاجرت سریع به کانادا ، مهاجرت به کبک ، مهاجرت به کانادا از طریق


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا