این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تعمیر انواع دریل مگنت 0 تومان

تعمیر انواع دریل مگنت

%0
  • تهران تهران حومه
کالیبراسیون انواع تجهیزات دمایی تماس بگیرید

کالیبراسیون انواع تجهیزات دمایی

%80
  • تهران تهران جنوب
فروش انواع دریل مگنت استوک 0 تومان

فروش انواع دریل مگنت استوک

%0
  • تهران تهران حومه
اجاره دریل مگنت 0 تومان

اجاره دریل مگنت

%0
  • تهران تهران حومه
تعویض دریل مگنت 0 تومان

تعویض دریل مگنت

%0
  • تهران تهران حومه

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

دستبندهای مغناطیسی ژرمانیوم با انرژی اسکالر

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

عوامل بسیاری وجود دارند که تحت تأثیر تکنولوژی بوجود آمده اند و بر زندگی بشر تأثیر منفی دارند مانند کم خوابی یا بدخوابی، رژیم غذایی نامناسب، آلودگی و تشعشعات مختلف و … که تمامی اینها استرس بسیاری بر فرد تحمیل می کند. کلید داشتن سلامتی مطلوب این است که انرژی کافی به بدن خود برسانید تا خود را بالانس کرده و همیشه در سطح ایده آل هموستاز قرار داشته باشد.

آرون استنبرگ معتقد است: اساساً بدن یک ماشین الکترومغناطیسی است. هر سلول در بدن یک واحد الکتریکی است و در نتیجه میدان مغناطیسی مربوط وجود دارد.
فناوری مادون قرمز بایو اکسل

امواج مادون قرمز را با چشم غیر مسلح نمی توان دید. این امواج به بدن انسان نفوذ می کنند و دمای سطح بدن را کمی بالا می برد و باعث فعال شدن عملکردهای حیاتی مهمی در بدن می شود. کپسول های ژرمانیوم تعبیه شده در دستبندها دارای درجه خلوص ۹۹.۹۹% می باشند. آن ها در دمای در حدود ۳۲ درجه سانتیگراد از خود امواج مادون قرمز ساتع می کنند که باعث تقویت فعالیت آنزیم ها و افزایش سوخت و ساز بدن می شود.

دستبند های مغناطیسی بایو اکسل با استفاده از امواج مادون قرمز به بازسازی میدان های انرژی اطراف بدن شما از طریق فعال کردن یون های منفی و دفع یون های مثبت کمک می کنند. در عین حال با داشتن ظاهری بسیار شکیل، به زیبایی هرچه بیشتر شما کمک میکنند و شما را با مد روز همراه می سازند.
مزایای دستبند مغناطیسی بایو اکسل

بهبود گردش خون
تقویت متابولیسم و سوخت و ساز بدن
افزایش انرژی

برخی بیماری ها حاصل از عدم تعادل میدان های انرژی بدن هستند که دستبند مغناطیسی بایو اکسل به برقراری تعادل آنها کمک کرده و در درمان چنین بیماری هایی مفید واقع می شود. برای مانند:

درمان آرتریت و روماتیسم
درمان درد مفاصل و ماهیچه ها
درمان سردرد
درمان کمردرد
درمان گردن درد
درمان مشکلات تنفسی مثل سرفه و آسم
درمان یبوست
درمان التهاب و سوزش
درمان بیخوابی
و …

به تصویر زیر دقت کنید:

تأثیر میدان مغناطیسی بر خون

در تصویر فوق، حالت ۱ و ۲ در عدم حضور میدان های مغناطیسی تهیه شده اند. همان طور که میبینید در این حالت سلولهای خونی به یکدیگر چسبیده اند که سطح در دسترس برای دریافت اکسیژن و آزادسازی انرژی را کاهش می دهد.

اما دو حالت ۳ و ۴ که در حضور میدان مغناطیسی تهیه شده است، باعث جدا شدن سلولهای خونی از یکدیگر شده که به این ترتیب سطح در دسترس برای دریافت اکسیژن و آزادسازی انرژی را افزایش می دهد و این به معنی افزایش انرژی بدن است.
مگنت های دستنبد

ساخته شده از نئودیمیوم دارای ۳۰۰۰ گاوس انرژی که می توانند اشیای بارها بزرگتر و سنگین تر از خود را جذب کنند.

همچنین خود دستبند از تیتانیوم سی پی گرید ۲ ساخته شده است که عموماً در صنایع پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد تا از حساسیت اقشار مختلف بیماران نسبت به تیتانیوم جلوگیری شود. پس خبری از حساسیت نخواهد بود!
برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر و یا

سفارش خرید با ما تماس بگیرید

09190171379

farasalamati@yahoo.com


دستبند ژرمانیوم ، مادون قرمز ، دستبند چهارگانه مغناطیسی ژرمانیومی ، ، انرژی اسکالر ، ، ارامش بخش ، ، اصلاح خواب ، ، مگنت ، ، اموند ، ، نانوند ، ، امپندنت ، ، یون منفی ، ، امایزد فیوژن ، ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا