این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تعمیر انواع دریل مگنت 0 تومان

تعمیر انواع دریل مگنت

%0
  • تهران تهران حومه
دستگاه تصفیه هوا XPELAIR تماس بگیرید

دستگاه تصفیه هوا XPELAIR

%0
  • خراسان مشهد
کالیبراسیون انواع تجهیزات دمایی تماس بگیرید

کالیبراسیون انواع تجهیزات دمایی

%80
  • تهران تهران جنوب
فروش انواع دریل مگنت استوک 0 تومان

فروش انواع دریل مگنت استوک

%0
  • تهران تهران حومه
اجاره دریل مگنت 0 تومان

اجاره دریل مگنت

%0
  • تهران تهران حومه
تعویض دریل مگنت 0 تومان

تعویض دریل مگنت

%0
  • تهران تهران حومه

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

فـاجـعـه آ لـود گـی هـا ی الـکـتـرومـغـنـاطـیـسـی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

در زندگی خود چه فرصتهای گرانبهایی را به خاطر بی حوصلگی یا خستگی از دست داده ایم؟

چرا عموما از خستگی، استرس، سردرد یا بی خوابی، درد مفاصل و ماهیچه ای رنج میبریم؟

آیا میدانید یک عمل قلبی ساده چقدر هزینه دارد؟افسردگی چطور از کیفیت زندگی ما می کاهد؟

معمولاً مردم فکر می کنند این بیماریها مواردی عادی هستند ولی در علوم پزشکی هر کدام از اینها یک بیماری به حساب می آیند که به دلیل شرایط اطراف ما به وجود آمده است .دلیل اصلی این نوع بیماریها این است که بدن ما تحت تاثیرامواج مخرب قرار گرفته است. تمام چیزهایی که اطراف ما وجود دارد مصنوعی هستند و از خود تشعشعات و امواج مغناطیسی تولید میکنند مانند: موبایل،کابلهای برق،دستگاههای الکترونیکی،دیش های مخابراتی،کامپیوتر و حتی همین لامپ های کاملا" معمولی موجب آلودگی اطراف ما و در نتیجه بیماری می شوند.

اثبات شده است که: آلودگیهای الکترومغناطیس سبب اختلال متابولیسم بدن،سردرد،اضطراب مشکلات خواب تومورهای مغزی ،افسردگی، ناباروری،کاهش حافظه و تضعیف سیستم ایمنی بدن افزایش فشار خون،اختلال عملکرد غده تیروئید و... می شود. یک تحقیق نشان داده است که قرارگیری موبایل درفاصله 10 سانتیمتری قلب سبب بی نظمی ریتم قلبی میشود.

این آلودگی ها عامل ایجاد انواع سکته (مغزی وقلبی) و یکی از مهمترین علتهای ایجاد لخته در خون (القای بار الکتریکی مثبت توسط امواج الکترومغناطیس و چسبندگی گلبولهای قرمز به هم باعث ایجاد لخته در خون میگردد) و گرفتگی های عروق (امواج الکترومغناطیس با کاهش سرعت گردش خون باعث رسوب کلسترول و کلسیم در جداره عروق و در نتیجه گرفتگی های عروقی میشود) میباشد.

"عامل 67 درصد بیماریهای غیرویروسی آلودگی های الکترومغناطیسی می باشد"

متاسفانه همه ما در زندگی طبیعی تا زمانی که مریض نشده ایم قدر سلامت خودمان را نمیدانیم و وقتی دچار بیماری میشویم هزینه هنگفتی برای درمان شیمیایی (با عوارض جانبی بسیار زیاد) پرداخت میکنیم در حالی که همواره پیشگیری کم هزینه تر میباشد. حالا چه کار کنیم!!!

تنها دو راه پیش رو داریم : برگشتن به دوران قبل از وجود انواع مغناطیس ها و زندگی در نقاط بدون امکانات و یا استفاده از انواع سپرهای محافظتی در برابر این امواج مخرب.

برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر و یا

سفارش خرید با ما تماس بگیرید


09190171379


farasalamati@yahoo.com


دستبند ژرمانیوم ، مادون قرمز ، دستبند چهارگانه مغناطیسی ژرمانیومی ، ، انرژی اسکالر ، ، ارامش بخش ، ، اصلاح خواب ، ، مگنت ، ، اموند ، ، نانوند ، ، امپندنت ، ، یون منفی ، ، امایزد فیوژن ، ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا