این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

سیلیس تصفیه اب و فیلتر های شنی،سند بلاست و ... تماس بگیرید
پارس سیلیس تماس بگیرید

پارس سیلیس

%0
  • همدان همدان
خرید ترانسفورماتورهای ایران ترانسفو  تماس بگیرید

خرید ترانسفورماتورهای ایران ترانسفو

%0
  • تهران تهران مرکز
نماینده وستکد و سمیکرون تماس بگیرید

نماینده وستکد و سمیکرون

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش آسیاب میکرونیزه کربنات کلسیم تماس بگیرید

فروش آسیاب میکرونیزه کربنات کلسیم

%0
  • اصفهان اصفهان

فروش پودر میکرونیزه کربنات کلسیم مش 325-2500

در استان یزد یزد, | معدن


شرکت کانی فرآوران پارسیان خاورمیانه تولید کننده انواع پودرهای میکرونیزه معدنی در اندازه ذرات مختلف تا دانه بندی 5-150 میکرون با ظرفیت 200تن روزانه، در سال 1395 فعالیت خود را در شهرک صنعتی ولیعصر شهرستان زارچ واقع در استان یزد آغاز نموده است .کیفیت بالا، هزینه مناسب،مرکزیت کشور، تداوم و تنوع تولید محصولات این شرکت به مصرف کنندگان داخلی اطمینان می دهد که مواد اولیه مورد نیاز خود را در حداقل زمان و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت دریافت نماید. این شرکت با بهره مندی از معادن غنی و همچنین در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و بروز و ایجاد آزمایشگاه نوین جهت کنترل کیفیت، این امکان را دارد که محصول نهایی را مطابق با استانداردهای بین المللی تولید نماید.
محصولات ما شامل : انواع پودرهای میکرونیزه معدنی ، کربنات کلسیم، دولومیت، انواع بنتونیت، باریت،کائولن، بالکلی ،منیزیت ،اکسید آهن میکایی (MIO)و...... و کودهای میکرونیزه معدنی می باشد. محصولات این شرکت در صنایع حفاری چاه های نفت و گاز و سدسازی، رنگ سازی، پلاستیک، لاستیک، گرانول P.V.C ، پروفیل، سیم کابل ، چسب و رزین ، لعاب سازی، کاغذسازی، الکترود،کفپوش و موزاییک، چینی و سرامیک، ایزولاسیون و ... کاربرد بسیاری دارد.


پودر کربنات کلسیم ، پودر میکرونیزه کربنات کلسیم ، مش 325 ، 2500


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا