این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی CD و DVD

کارتون کامل سندباد

در استان خراسان مشهد, | خرید و فروش CD و DVD

سندباد (Sindbad The Sailor) به ژاپنی (アラビアンナイト シンドバットの冒険) یک انیمه ۵۲ قسمتی به کارگردانی فومیئو کوروکاوا که برای اولین بار...

سندباد (Sindbad The Sailor) به ژاپنی (アラビアンナイト シンドバットの冒険) یک انیمه ۵۲ قسمتی به کارگردانی فومیئو کوروکاوا که برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ اکران گردید. داستان این مجموعه بر اساس داستان سندباد است. سندباد در اواخر دهه شصت و اوایل هفتاد خورشیدی از طرفداران بسیاری برخوردار بوده است.
کارتون سندباد یکی از زیباترین کارتون های دوبله شده در ایران است.
کارتون سندباد
این کارتون از جمله کارتون هایی بود که هر کـسی با هر سنی را مجذوب خود می کرد.حتما همتون کارتون سندباد رو دیدید که داستان یک پسر ماجراجوی اهل بغداده که در هر قسمت با اتفاقات عجیب و موجوداتی تخیلی مواجه می شه. برخی از شخصیت های داستان عبارتند از: سندباد، شیلا، علی بابا، حسن.
سندباد سفرهایش را با کشتی آغاز میکند.او نامه ای به پدرش مینویسد به همراه همراهان همیشگی اش علی بابا ، یک راهزن خوش قلب و در ذهن کودکی ما خوش تیپ و بابا علاالدین ، پیرمرد مهربان و دانا ، و شیلا دوست و همدم سندباد ، دختری که در کودکی به طلسم یک جادوگر خبیث به یک کلاغ تبدیل شده است، بزرگترین و جالبترین وقایع زندگی خود را تجربه میکند. سندباد و ماجراهای زیبای مبارزه با انواع طلسم و جادو و دیو و پری و ما را با دنیای تخیلی خود همراه میکند.
مشخصات کارتون :
این کارتون از شرکت سازنده کارتون خریداری شده و به آن دوبله فارسی افزوده شده.
نام کارتون : ماجراهای سند باد (کامل) - کیفیت عالی
کیفیت صدا و تصویر : بسیار بسیار عالی - حتی بالاتر از نسخه موجود در صدا و سیما
زبان : دوبله فارسی
فرمت : DVD
قابل پخش در دستگاه های DVD Player و کامپیوتر
عرضه شده در : 6 DVD
این کارتون بصورت دو صدایی میباشد !


کارتون زیبا و به یاد ماندنی سندباد



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا