این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فنی و حرفه ای

دوره آموزشی صفر تا صد پرینتر سه بعدی آکادمی ایپک تماس بگیرید
اموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل تماس بگیرید
2
آموزش رزین در مشهد تماس بگیرید
1
آموزش رزین در مشهد 0 تومان
1
آموزش سیاه قلم ، طراحی چهره در مشهد تماس بگیرید
1
آموزش پتینه در مشهد تماس بگیرید
1
آموزش گچبری مدرن در مشهد 0 تومان
1
آموزش رزین تماس بگیرید

آموزش رزین

%0
  • مشهد

آگهی کار و تحصیل در کشور چین/از دیپلم تا مقطع دکترا/

در استان قم قم, | آگهی های آموزش فنی حرفه ای

تحصیل و کار در کشور چین/از مقطع دیپلم تا مقطع دکترا/کار در شرکتها و کارخانجات کشور چین همراه با فراگیری زبان چینی و تحصیل رایگان دردانشگاه های معتبر چین و هنگ کنگ/در راستای طرح جاده ابریشم و همکاری کشورهای عضو، کشور چین در نظر دارد تا با آموزش افراد در بخش فنی همراه با کار و فراگیری زبان و فرهنگ کشور چین، روابط خود را با اعضا گسترش دهد.
افراد مد نظر در این قرارداد از طریق بخش خصوصی اعزام خواهند شد و امکان پذیرش در دانشگاههای معتبر چین را خواهند داشت. کار به صورت پاره وقت، شش ساعت، هرروز هفته خواهد بود./در این مدت زمان، دانشجویان درکارخانه، فنی را خواهند آموخت (مربوط به الکترونیک، ساخت موبایل، ماشینها و...) و پس از آموزش، مدرک فنی حرفه ای معتبر دریافت خواهند کرد وبابت کار، دستمزد پایه صدوپنجاه دلار برای افرادی که تنها دیپلم داشته و هیچ نوع تخصصی ندارند درنظر گرفته شده. این مبلغ با توجه به مدرک تحصیلی و تخصص افراد بالاتر خواهد بود و پس از سه ماه افزایش پیدا خواهد کرد.برای اطلاعات بیشتر:شماره تماس:(تلگرام) 09145582780


آگهی کار و تحصیل در کشور چین ، تحصیل رایگان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا