این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی نمایندگی

بیسکویت آوند با طعم انواع میوه

در استان اصفهان اصفهان, | نمایندگی

اعطای نمایندگی شرکت نگین عسل هرند (بیسکویت آوند)
برای دریافت نمایندگی با ما تماس حاصل فرمائید : 09137369271

بیسکویت آوند با طعم انواع میوه

بیسکویت های بدون ترانس آوند در طعم های میوه ای، شامل: موزی، آناناسی، پرتقالی، فندقی، نارگیلی
وزن تعداد ۳عدد بیسکویت ۵۰ گرم
انرژی:230.8 کیلو کالری
قند:10.5 گرم
چربی:8.6 گرم
نمک:0.146 گرم
اسیدهای چرب ترانس: 0 گرم


شرکت نگین عسل هرند (بیسکویت آوند) از سال 1386 توسط آقای مهندس محمدرضا واعظ شوشتری و سرکار خانم نسرین سجادیه بنیان نهاده شد. از سال 1390 فعالیت تولیدی خود را با بهره گیری از تجربه مدیرانی متعهد و متخصص و جدیدترین خط تولید ازشرکتهایی چون رایملت و ورنر فلایدر آلمان و با تکیه بر تجربه 28 سال مدیریت کارخانجات (در زمینه تولید انواع بیسکویت) آغاز کرد. برخورداری از همکاری کارشناسان مجرب و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و نظارت بر تامین کنندگان مواد اولیه گام موثر دیگری در جهت نیل به تولید محصول سالم و با کیفیت بوده که نتیجه آن استقبال و رضایتمندی مشتریان و تشویق و حمایت ایشان در اقصی نقاط کشور بوده است. هم اکنون محصولات شرکت نگین عسل ( بیسکویت آوند) پا را از مرزها ی ایران فراتر نهاده و در کشورهایی چون کانادا، عراق، گینه، ساحل عاج، سودان، عمان، بحرین، ترکمنستان، افغانستان، محصولی شناخته شده و باکیفیت محسوب می گردد.

خط مشی بیسکویت آوند با قدمتی ۵۰ ساله
شرکت نگین عسل با نام تجاری آوند با پشتوانه بیش از ۵۰ سال تجربه تولید انواع بیسکویت و همچنین تکیه بر جدیدترین و مدرن ترین خط کامل تولید از شرکت های رایملت و ورنرفلایدر آلمان، بر آن است تا با استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد بین المللی ISO9001:2008 و سیستم مدیریت ایمنی غذا بر مبنای استاندارد ISO22000:2005 و HACCP و نظام مدیریت رسیدگی به شکایات بر مبنای استاندارد ISO10002 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS18001و سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001 جهت افزایش سطح رضایت مشتریان، بهبود مداوم فرآیندها و محصولات و در راستای دستیابی به اهداف کلان خود گام بردارد.


محصولات
بیسکویت پرتقالی
بیسکویت آناناسی
بیسکویت نارگیلی
بیسکویت فندق
بیسکویت موزی
بیسکویت سبوسدار دایجستیو
بیسکویت شهد خرما
بیسکویت زعفرانی
بیسکویت شوید و کنجد
بیسکویت کنجد و هل
بیسکویت مادر و کودک
بیسکویت پتی مانژ


بیسکویت ، ، بیسکویت آوند ، ، بیسکویت بدون روغن ترانس ، ، بیسکویت پرتقالی ، ، بیسکویت آناناسی ، ، بیسکویت نارگیلی ، ، بیسکویت فندقی ، ، بیسکویت موزی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا