این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم ورزشی در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم ورزشی

صندلی ماساژ 4بعدی 79,000,000 تومان

صندلی ماساژ 4بعدی

%0
  • تهران شمال
صندلی ماساژ 4بعدی 0 تومان

صندلی ماساژ 4بعدی

%0
  • تهران شمال
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
شرکت پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

شرکت پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
شرکت پیام گستر ورزش تماس بگیرید

شرکت پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
فروش میز بیلیارد 27,000,000 تومان

فروش میز بیلیارد

%0
  • تهران غرب
فوتبالدستی 5,000,000 تومان

فوتبالدستی

%0
  • کرج
فروش میز بیلیارد 24,340,000 تومان

فروش میز بیلیارد

%0
  • تهران شرق

کفپوش لاستیکی

در تهران مرکز, اسکندری | خرید و فروش لوازم ورزشی

از محصولات مهم و پرکاربرد شرکت پالیزگام کفپوش ​لاستیکی می باشد. این محصول که از ​دانه های گرانول تولید شده دارای دوام و استقامت بالا می باشد. پالیزگام بارعایت نکات ایمنی و بهداشتی و استانداردهای لازم محصولات فومی صنعتی، ورزشی، تبلیغاتی و ... را در بالاترین کیفیت عرضه می نماید. کفپوش لاستیکی در پالیزگام با بالاترین کیفیت تولید ​شده و مناسب برای فضاهای سر باز و فضاهای پر رفت و آمد همچون باشگاه ورزشی بدنسازی و پارک ها می باشد. این کفپوش گرانولی به صورت جزئی و عمده و در رنگبندی متنوع، ابعاد و ضخامت های مختلف به فروش می رسد. بهترین نوع کفپوش پلاستیکی در فومیران تولید می شود.

در باشگاه های بدنسازی به دلیل قرار گرفتن دستگاه ها و وزنه های سنگین بر روی کفپوش، نیاز به به کفپوشی محکم، مقاوم و ضد ضربه می باشد تا بر اثر فشار ناشی از وزن دستگاه ها آسیبی نبیند. کفپوش لاستیکی به دلیل انسجام بالایی که دارد بر اثر فشار و ضربه آسیبی نمی بیند و بهترین گزینه برای استفاده در باشگاه های بدنسازی می باشد تا هم به کف باشگاه آسیبی وارد نشود و هم خود کفپوش آسیبی نبیند.

در پارک و سایر فضاهای سر باز نیز به دلیل تابش نور خورشید و ریزش برف و باران بر روی کفپوش نیاز به کفپوشی مقاوم و ضد آب می باشد تا در اثر تابش آفتاب تغییر رنگ نداده و بر اثر ریزش برف و باران نپوسد.

در زیر کفپوش های لاستیکی شیار هایی وجود دارد که جهت عبور آب از زیر آن ها می باشد. نوع خاصی از کفپوش لاستیکی که به آن کفپوش لاستیکی پایه تخم مرغی می گویند دارای ​پایه های تخم مرغی شکل بوده که جهت عبور راحت تر آب از زیر آن بوده و مناسب برای پارک ها می باشد تا پس از شستشو یا آبیاری پارک، آب در زیر کفپوش باقی نماند و راهی برای عبور داشته باشد.این عمل باعث ماندگاری بیشتر کفپوش و عدم پوسیدگی آن می شود.


کفپوش لاستیکی، قیمت کفپوش لاستیکی، فروش کفپوش لاستیکی، خرید کفپوش لاستیکی

تهران / تهران مرکز / اسکندری     لوازم ورزشی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا