این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی کارخانه

فیلتر سیلو تماس بگیرید

فیلتر سیلو

%0
  • تهران غرب
فیلتر سیلو سیمان تماس بگیرید

فیلتر سیلو سیمان

%0
  • تهران غرب
نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم تماس بگیرید

نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم

%0
  • تهران جنوب
طلا فام تولید کننده رنگهای ساختمانی نانو تماس بگیرید
نمای مینرال تماس بگیرید

نمای مینرال

%0
  • تبریز
نمای رولسر 0 تومان

نمای رولسر

%0
  • تبریز

فروش و خدمات ماشین آلات سند بلاست

در استان تهران تهران مرکز, | کارخانه

واحد خدمات سند بلاست و رنگ مجموعه آرتین بنیان با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی بلاستینگ تر Vapor Blasting به وسیله ترکیب بخار (دمه یا پاشش تحت فشار) آب و مقدار کمی ماده ساینده، آماده ارایه محصولات و اجرای خدمات آماده سازی و لایه برداری انواع سطوح در صنایع مختلف و خاص از جمله صنایع سنگین (هوایی، دریایی، ریلی...) متوسط (سازه، مخزن، تجهیزات، بتن...) و سبک ( چوب، نما، زیبا سازی شهری و... ) می باشد.


ویژگی های خدمات Vapor Blasting

1- کاهش گرد و غبار تا 92% که این امرعلاوه بر مزیت های زیست محیطی و حفظ سلامت اپراتور باعث افزایش سرعت و راندمان کاری گردیده و هیچگونه مزاحمتی برای دیگر واحدها ایجاد نمی کند.
2- با توجه به کاهش غبار و پاکیزه ماندن محیط پیرامون حین کار دیگر نیاز به سرمایه گذاری برای ایجاد و تجهیز یک محیط های بسته ایزوله با سیتسم تهویه مانند سالن یا کابین بلاستینگ نمی باشد و همچنین معضلات و مشکلات جابجایی قطعه به این فضاهای بسته مرتفع می گردند.
3- اجرای انواع آماده سازی های سطح شامل زنگ زدایی، برداشتن لایه قدیمی رنگ، تمیز کردن، پاکسازی و ایجاد زبری مناسب مطابق استاندارد مورد نظر کارفرما، برای انواع متریال اعم از فلزات مختلف ( با ضخامت و آلیاژهای گوناگون) پلیمیر ها، چوب، شیشه، بتن و .... به بهترین و سریع ترین شکل ممکن امکان پذیر می باشد
4- امکان استفاده از هر نوع ساینده (مسباره ،گارنت، سیلیس،گلاس بید، خورده شیشه، پوست گردو ..... ) با توجه به کار مورد نیاز و کاهش چشمگیر مصرف (تا %75) هر کدام در مقایسه به روش خشک
5- افرایش سرعت کارکرد نسبت به روش های دیگر تا %50 در پروژه های مختلف
6- انطباق پذیری بالا و امکان تغییر آسان تنظیمات از یک کارکرد به کارکرد دیگر (تنظیمات فشار، نوع ساینده، جریان و .... با توجه به حجم، زبری و مشخصات کار)
7- به جهت دارا بودن تاییده ATEX، امکان استفاده اجرای بلاستینگ در محیط های دارای ریسک انفجار مانند صنایع حساس، محیط های دارای ذخیره سوخت، پالایشگاه ها، سکوهای نفتی و غیره، بدون هیچ مشکلی فراهم گردیده است.
8- در مناطق گرم و مرطوب و در فصول سرد و بارانی با افزودن مقدار بسیار کمی مایع محافظ به مخلوط آب و ساینده امکان محافظت از قطعه در برابر خوردگی و زنگ زدن تا قبل از اجرای پوشش دایم به مقدار چشمگیری (2-4 روز) افزایش می یابد
9- قابلیت رسیدن به خواص ایده آل و مقدارنمک استاندارد انواع سطوح



جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

http://artinbonyan.biz/dustless-vapor-blasting-service

شماره تماس : 09197168832


سندبلاست ، سندپلاست ، سندبلاست تر ، vapor blast ، ویپر بلست ، سندبلاست تر ، سندبلاست بدون غبار ، سندبلاست گراکو ، خدمات سندبلاست


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا