این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

تابلوسازی یاس 0 تومان

تابلوسازی یاس

%0
  • کرج
عکاسی صنعتی / خط تولید / محصول تماس بگیرید

عکاسی صنعتی / خط تولید / محصول

%0
  • تهران شرق
چاپ و تبلیغات سیمرغ تماس بگیرید

چاپ و تبلیغات سیمرغ

%0
  • تهران جنوب
کارتن تخم مرغ و شانه تخم مرغ تماس بگیرید
کارتن سازی و تولید کارتن تماس بگیرید

کارتن سازی و تولید کارتن

%0
  • هشتگرد
حسن قانیان مشاور در امور بسته بندی و چاپ تماس بگیرید
چیدن استراتژی محتوایی برای کسب و کار آنلاین تماس بگیرید

چاپ cd و dvd در شیراز و جنوب کشور

در استان فارس شیراز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

مجتمع چاپ گسترده افتخار دارد با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه چاپ مستقیم بر روی CD(سی دی) و DVD(دی وی دی) و تکثیر آن با بهره گیری از جدیدترین سیستم چاپ مستقیم دیجیتال ، افست ، استمپر با کیفیت 9600 DPI با تفکیک رنگی 8 رنگ دیجیتال و 5 رنگ همزمان .OFFSET منطبق بر خروجی های استاندارد چاپ حرفه ای cd , (سی دی)dvd (دی وی دی)با خروجی روزانه دیجبتال 5000 عدد و 30000 عدد خروجی افست استمپر CD ,(سی دی)DVD(دی وی دی) , در خدمت شما هموطن گرامی باشد.
لازم به ذکر است خروجی چاپ CD(سی دی) و DVD (دی وی دی)با طرح دلخواه شما پس از تائید تکنسین چاپ ، با بالاترین کیفیت به چاپ میرسد .در این مرکز نمونه گیری قبل از چاپ سی دی و DVD الزامی و رایگان انجام می پذیرد.
از دیگر خدمات مجتمع چاپ گسترده در زمینه چاپ سی دی دی وی دی می توان به بسته بندی و ارئه راهکار های مناسب با نیاز شما در بسته بندی و پکینگ اشاره کرد که شامل انواع قاب های پلاستیکی در طرحها و رنگهای متنوع و طراحی و ایجاد جعبه های DVD مقوایی با طرح دلخواه شمامیباشد. تکثیر CD و DVD در این مرکز با استفاده از 2 نوع تکنولوژی امکان پذیر است. 1.تکنولوژی رایت نیمه صنعتی: با استفاده از DOBLICATOR که از DVD یا CD چاپ شده شما یک MASTER با کیفیت بالا تهیه میشود و به وسیله دابلیکیتور تکثیر میشود. 2.تکنولوژی استمپر اورجینال سی دی :دراین روش از محتوای CD , DVD , MINICD شما یک قالب استمپری که از جنس آلمینیوم است تهیه میشود و پس از تولید به صورت کاملا مکانیزه و صنعتی محصول شما به قسمت چاپ سی دی و دی وی دی و بسته بندی ارسال می شود . پس از فرآیند چاپ برای تثبیت، ضدخش و ضدآب و ضد نور شدن طرح چاپ شده ،سطح به وسیله دستگاه مخصوص UV کوت می شود که زیبایی واستقامت خاصی را به چاپ می بخشد .
جهت استعلام قیمت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
713-32361943
713-32361944
713-32331348
713-32309746
09172005039
09176005039
09178950076


چاپ سی دی ، چاپ و رایت سی دی و دی وی دی در شیراز ، چاپ و رایت سی دی در بوشهر ، چاپ و رایت سی دی در قشم ، چاپ و رایت سی دی در بندرعباس ، چاپ و رایت دی وی دی در کرمان ، رایت دی وی دی ، رایت سی دی ، چ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا