این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات ساختمانی

1
ارائه کلیه خدمات نقشه برداری داخلی ساختمان ها تماس بگیرید
طراحی نیلینگ و انکراژ (میخ کوبی و مهار) تماس بگیرید
اجرای سنگ لاشه فروش سنگ لاشه 0 تومان
پیمانکاری عایق ژئوممبران جمشیدنهال 0 تومان
اجرای فونداسیون سوله استخر تماس بگیرید

اجرای فونداسیون سوله استخر

%0
  • لاهیجان
1
اجرای فونداسیون سوله تماس بگیرید

اجرای فونداسیون سوله

%0
  • کرج
خدمات نقشه برداری با مهر و امضای کارشناس رسمی-UTM تماس بگیرید
طراحی پی سازه های خاص و ماشین آلات تماس بگیرید

طراحی پی سازه های خاص و ماشین آلات

%0
  • تهران شمال

سردوش های کاهنده مصرف آب ( ترکیب هوا)

در استان اصفهان اصفهان, | آگهی های خدمات ساختمانی

تجهیزات کاهش مصرف آب:
مصرف دوشهای متداول که بدون به کارگیری هر نوع کاهنده ای می باشند، در حدود 18 لیتر در دقیقه است. با احتساب 5 دقیقه برای استحمام هر نفر، در حدود 90 لیتر آب پاکیزه با هر بار دوش گرفتن به شبکه فاضلاب وارد می شود. به منظور کاهش مصرف، سر دوش های جدید با هدف جایگزینی سردوش های قدیمی و کاهش مصرف تولید شدند. در طراحی سر دوشی های کم مصرف، با مجهز بودن به سیستم Air Turbo و به کار گیری تکنولوژی مخلوط نمودن آب و هوا ، دبی جریان به 10 لیتر در دقیقه کاهش یافته است. استفاده از این نوع سر دوشی منجر به 50 درصد صرفه جویی در مصرف آب خواهد شد.
البته کاهش مصرف آب با توجه به رضایت مشتری از محصول و استفاده از آن صورت گرفته است. این موضوع را می توان در گزارشهای مکرر سازمانهای ذیربط مشاهده کرد. در اینگونه محصولات، ترکیب فشار هوا و نیروی گرانشی منجر به افزایش فشار آب خروجی از سردوشی ها شده و به این ترتیب کارایی استفاده از سر دوشی ها افزایش می یابد.
همچنین با توجه به وجود نازل های خروجی سیلیکونی این نوع سردوش، در مناطق با آب های دارای املاح زیاد با دست کشیدن روی این نازل ها رسوب به راحتی جدا می گردد.
خوشبختانه این نوع سردوش ها در شرکت پارتیکان تولید و با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه می گردند. امید است که همگی با خرید محصولات کاهنده مصرف آب قدمی برای نجات آب برداریم.
سردوش ثابت کاهنده مصرف آب
70 درصد صرفه جویی مصرف آب
دارای سیستم Air Turbo
دارای سیستم ضد رسوب با خروجی سیلیکونی


تجهیزات کاهش مصرف آب ، پرلاتور تایمردار کاهنده آب ، سرشیر تایمردار کاهنده آب ، مدیریت مصرف آب ، سردوش سیلیکنی کاهنده آب ، سردوش ترکیب آب با هوا ، air port سردوش ، air turbo سردوش ، سردوش ضد رسوب ، سرشیر لمسی ک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا