این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات پزشكی

تولید پرکاربردی ترین سکوبندی های آزمایشگاه در شرکت بایرمن

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات پزشکی

سکوبندی آزمایشگاه که شامل مشاوره، طراحی، تولید و اجرای کاربردی ترین تجهیزات آزمایشگاهی مطابق با نوین ترین تکنولوژی روز دنیا میباشد توسط شرکت بایرمن با بالاترین کیفیت به کارفرمایان ارائه میشود.
بایرمن با بکارگیری بهترین مواد اولیه خارجی در ساخت سکوبندی آزمایشگاهی علاوه بر ایجاد فضای کاری امن و مطمئن با ارائه طراحی شکیل و در عین حال کاربردی محیطی کاملا" مدرن و استاندارد برای کاربران فراهم ساخته و با این کار گام مؤثری در دقت و درستی فعالیت های آزمایشگاهی و تحقیقاتی بر میدارد.

سکوبندی آزمایشگاهی قابل ارائه توسط شرکت بایرمن شامل سکوبندی یک طرفه، سکوبندی دوطرفه (وسط)، سکوبندی دستگاهی، میزهای شستشوی آزمایشگاهی، کابینت دیواری، میز توزین، انواع هود آزمایشگاهی، فن سانتریفیوژ، شیرآلات آزمایشگاهی، انواع کمد آزمایشگاهی، سینک و... میباشد.
ارائه مشاوره تخصصی نخستین گامی است که توسط شرکت بایرمن بصورت رایگان به کارفرمایان عرضه میشود و پس از آن طرح و پلان سکوبندی در اختیار آنان قرار میگیرد.
برای سفارش سکوبندی آزمایشگاهی به شرکت بایرمن کافیست با شماره های این شرکت تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .


سکوبندی ازمایشگاه ، میزبندی ازمایشگاه ، کابینت ازمایشگاهی ، کمد ازمایشگاهی ، هود ازمایشگاهی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا