این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

فروش DNV Phast

در استان تهران تهران, | خرید و فروش نرم افزار

شرکت بامداد قرن دانش تأمین کننده آخرین نسخه منتشر شده نرم افزار DNV Phast می باشد.
نرم افزار Phast ، نرم افزاری برای آنالیز پیامد ابزاری است که مهندسین ایمنی با هدف ارزیابی ریسک ناشی از فعالیتهای صنعتی، و به منظور تعیین میزان خطرات و تلفات احتمالی ناشی از حوادث، آن را بکار می گیرند.
مدل سازی و پیش بینی حوادث قبل از وقوع همواره یکی از آمال مهندسین ایمنی بوده است. در این راستا روش ها و تکنیک های متعددی وجود دارد. اما مدل سازی پیامد حوادث بدون بهره گیری از نرم افزارهای خبره بسیار وقت گیر و عمدتاً با خطا همراه است. نرم افزار Phast یکی از چندین محصولی است که توسط شرکت DNV، یکی از پیشگامان ارزیابی مخاطرات و حوادث صنعتی ، تهیه شده است . در نتیجه ، این نرم افزار به عنوان یکی از ابزارهای تصمیم گیری شرکت ها و دولت ها در امر ایمنی عمومی و مخاطرات صنعتی شناخته شده است.
Phast به صورت گسترده ای مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. علاوه برآن، نتایج حاصله از مطالعه جداگانه مدل جامع پیامد UDMکه توسط DNV ارایه شده است، بیانگر آن است که هم توانایی و هم تئوری این مدل در پیش بینی حوادث بسیار کارا است. این نرم افزار خاص مدل سازی آتش، انفجار و رهایی …مواد سمی در واحدهای صنعتی است و هم اکنون توسط بزرگترین شرکت های نفت و گاز جهان خریداری و استفاده می شود .
مدلسازی پیامدهای ناشی از حوادث محتمل در یک واحد فرایندی، از مهم ترین مراحل ارزیابی ریسک می باشد. این مرحله شامل مدل سازی رهایش مواد در محیط و به دنبال آن مدل سازی پیامدهای ناشی از سمیت، انفجاریا اشتعال این مواد می باشد. امروزه این مرحله به دلیل پیچیدگی روابط مربوط به مدل سازی و زمان بر بودن حل آنها، توسط نرم افزارهای کامپیوتری انجام می گیرد. نرم افزار Phast حوادثی چون آتش و انفجار مخازن و لوله ها را مدل کرده و نتایج شامل محدوده تاثیر را به صورت گرافیکی نمایش می دهد. این نتایج در طرح ریزی واکنش اضطراری و حریم خطر مجتمع ها مورد استفاده قرار می گیرد.
امکانات و ویژگی های نرم افزار Phast :
–مدل سازی حوادث قبل از وقوع
–پیش بینی حوادث قبل از وقوع
–ریسک ناشی از فعالیت های صنعتی
–مدل سازی پیامدهای حاصل از حوادث
–تلفات احتمالی ناشی از حوادث
–تعیین میزان خطرات
و…
برای دستیابی به توضیحات کامل تر میتوانید به وبسایت این نرم افزار به آدرس زیر مرجعه بفرمایید.
www.dnvgl.com
خواهشمند است درصورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص قیمت خرید، نحوه تحویل نرم افزار و توضیحات دیگر با تلفن تماس شرکت 02144215079 یا کارشناس مربوطه آقای صفری 09125856401 تماس بگیرید و یا درخواست خود را به آدرس ایمیل bamdadgharn@gmail.com ارسال نمایید تا در اولین فرصت به درخواست شما پاسخ داده شود.
ادرس سایت: www.bamdadgharn.ir


DNV Phast ، بامداد قرن دانش ، کامفار


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا