این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

فروش PipeNet 1.8

در استان تهران تهران, | خرید و فروش نرم افزار

شرکت بامداد قرن دانش تأمین کننده آخرین نسخه منتشر شده نرم افزار PipeNet 1.8 می باشد.
نرم افزارPIPENET Vision محصول شرکت Sunrise Systems یک ابزار قدرتمند و عالی برای تجزیه و تحلیل و انجام انواع محاسبات جریان سیالات می باشد. این نرم افزار سه ماژول یا مدول را شامل می شود که عبارت است از؛ بخش Standard جهت انجام محاسبات هیدرولیکی و آنالیز جریان سیال در حالت پایدار، قسمت Spray/Sprinkler برای طراحی سیستم های آتش نشانی مطابق با استانداردهای بین المللی و بخش Transient جهت تحلیل و تجزیه پیشرفته ی دینامیکی شبکه های پیچیده ی لوله کشی به همراه محاسبه ی نیروهای ناپایدار هیدرولیکی.
امکانات و ویژگی های نرم افزار PIPENET Vision :
–انجام محاسبات هیدرولیکی برای انواع سیالات مانند هوا، بخار، آب و… در سیستم های مختلف مثل آب سردکن، لوپ بسته، تهویه، هوای فشرده، پخش بخار و…
–محیط ساده و سریع و بدون پیچیدگی
–قابلیت تعیین و مشخص کردن حداکثر سرعت، حداقل افت فشار، اندازه ی لوله، نقطه ی کارکرد پمپ و… در دو فاز طراحی و فاز محاسبه
–طراحی انواع سیستم های اطفای حریق برای پالایشگاه ها، نیروگاه ها، پتروشیمی ها و… مطابق با استانداردهای NFPA )مخفف National Fire Protection Association و به معنی انجمن ملی محفاظت از آتش(
–امکان تعریف سیال توسط کاربر
–نمایش موج های فشاری به صورت گرافیکی
–هماهنگی با نرم افزار اتوکد برای تبادل فایل
–قابلیت بررسی و امکان سنجی کاهش موج های فشاری و نیروهای ناپایدار هیدرولیکی
–امکان برقراری ارتباط با نرم افزار CAESAR II جهت تحلیل دقیق تنش لوله ها
و…
سیستم مورد نیاز
پیش نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری این نرم افزار از سوی سازنده منتشر نشده است؛ اما طبق بررسی صورت گرفته، با حداقل امکانات قابل اجرا و استفاده است.
برای دستیابی به توضیحات کامل تر میتوانید به وبسایت این نرم افزار به آدرس زیر مرجعه بفرمایید.
www.sunrise-sys.com
خواهشمند است درصورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص قیمت خرید، نحوه تحویل نرم افزار و توضیحات دیگر با تلفن تماس شرکت 02144215079 یا کارشناس مربوطه آقای صفری 09125856401 تماس بگیرید و یا درخواست خود را به آدرس ایمیل bamdadgharn@gmail.com ارسال نمایید تا در اولین فرصت به درخواست شما پاسخ داده شود.
ادرس سایت: www.bamdadgharn.ir


PipeNet 1 ، 8 ، بامداد قرن دانش ، کامفار


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا