این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

خرید و سفارش کلید eao، سوئیچ eao و سلکتور eao تماس بگیرید

خرید و سفارش کلید eao، سوئیچ eao و سلکتور eao

%0
  • تهران تهران مرکز
واردات ماشین آلات صنعتی دست دوم تماس بگیرید

واردات ماشین آلات صنعتی دست دوم

%0
  • بوشهر بوشهر
فروش مخزن گاز آمونیاک (NH3) تماس بگیرید

فروش مخزن گاز آمونیاک (NH3)

%0
  • گیلان رشت
فروش مخزن گاز مایع، ال پی جی (LPG) تماس بگیرید

جدیدترین آگهی حمل و نقل

شرکت حمل و نقل بین المللی و فورواردر در ترکیه

در استان تهران تهران شرق, | آگهی های خدمات حمل و نقل

www.adtmco.com 02126656404 02126656405
صدور و ترانزیت کالای تجاری و غیرتجاری از ایران به ترکیه و سایر کشورهای آسیای میانه و خاور دور و حوزه CIS و کشورهای اروپایی و آمریکایی و استرالیا توسط شرکت حمل و نقل بین المللی در ترکیه و انجام خدمات فورواردر و کریر به صورت سرویس کانتینر مستقیم و گروپاژ و صدور انواع بیمه نامه های ترانزیت.

صادرات و واردات انواع مواد نفتی و غیرنفتی از بنادر تجاری ایران به ترکیه و به تمامی نقاط جهان با بهترین و پیشرفته ترین دستگاهها و تجهیزات ، کشتی های تانکر ، کانتینر مستقیم ، کامیون دربست و خرده بار.

حمل و ترانزیت انواع کالای خشک و فرآورده های سوختی و بارهای تجاری و غیرتجاری از تمامی نقاط ایران به بنادر ترکیه و انجام خدمات کریری و فورواردری از طریق خطوط دریایی و زمینی و ارسال به کشور ثالث در تمامی قاره ها همراه با صدور انواع بیمه نامه های بین المللی.

صدور و ارسال انواع مختلف کالای تجاری بازرگانان و اشخاص حقیقی از مبدا بنادر ایران به مقصد بنادر تجاری ترکیه از جمله آنتالیا و ازمیر و مرسین و استانبول از طریق حمل و نقل دریایی همراه با بیمه نامه ها جهت رفاه کامل مشتریان عزیز در سریع ترین زمان ممکن.


صادرات به ترکیه ، واردات از ترکیه ، حمل و نقل بین المللی ذز ایران به ترکیه ، فورواردر ، کریر ، صادرات به آنتالیا و ازمیر و مرسین و استانبول ، حمل و نقل جاده ای ، حمل و نقل ریلی ، حمل و نقل دریایی ، حمل و نقل ه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا