این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کارخانه در همین محل

جدیدترین آگهی کارخانه

فیلتر سیلو تماس بگیرید

فیلتر سیلو

%0
  • تهران غرب
فیلتر سیلو سیمان تماس بگیرید

فیلتر سیلو سیمان

%0
  • تهران غرب
نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم تماس بگیرید

نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم

%0
  • تهران جنوب
طلا فام تولید کننده رنگهای ساختمانی نانو تماس بگیرید
نمای مینرال تماس بگیرید

نمای مینرال

%0
  • تبریز
نمای رولسر 0 تومان

نمای رولسر

%0
  • تبریز

تیرچه صنعتی استاندارد با پاشنه بتنی

در تهران, اهراب | کارخانه

شرکت اتحاد بناب با نزدیک به ۲ دهه فعالیت در زمینه تولید تیرچه صنعتی و خرپا و با برند تجاری «تیرچه صنعتی اتحاد» به عنوان تنها دارنده گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، خرپا و تیرچه های صنعتی را با نشان استاندارد و با تاییدیه محاسبات از نظام مهندسی می باشد.
شما می توانید محصول موردنظر خود را در سریعترین زمان و عالی ترین کیفیت در محل پروژه خود دریافت کنید.
شرکت اتحاد بزرگترین تولید کننده خرپا و تیرچه صنعتی در ایران با ۶ خط تولید، مجهز به بچینگ بتن و دارای ۱۰ هزار متر طول قالب تیرچه و با موجودی انبار ۱۰۰ هزار متر طول تیرچه، آماده دریافت سفارش از تمام نقاط کشور با تحویل فوری و عالی ترین کیفیت می باشد.
شرکت اتحاد بناب همواره در جهت توسعه کار به شیوه استاندارد قدم برداشته و با بهره گیری از واحد آی تی و تحقیق و توسعه خود، بعنوان مبتکر نرم افزار محاسبات تیرچه های صنعتی در بستر موبایل می باشد.
تمامی مهندسین طراح، ناظر و مجریان می توانند جهت دریافت این نرم افزار وارد سایت شئه و فر م مربوطه را پر کنند تا نرم افزار برایشان ارسال گردد.
http://www.etb401.com


تیرچه صنعتی ، تیرچه استاندارد ، خرپا صنعتی ، تیرچه با تحویل فوری ، خرپا با تحویل فوری ، خرپا استاندارد ، خرپا ارزان قیمت ، ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا