این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

نرم افزار ویرایش عکس تماس بگیرید

نرم افزار ویرایش عکس

%50
  • تهران شرق
نرم افزار شن و ماسه 0 تومان

نرم افزار شن و ماسه

%0
  • ارومیه
نرم افزار سردخانه 0 تومان

نرم افزار سردخانه

%0
  • ارومیه
نرم افزار بتن آماده 0 تومان

نرم افزار بتن آماده

%0
  • ارومیه
نرم افزار باسکول 0 تومان

نرم افزار باسکول

%0
  • ارومیه
نرم افزار حسابداری پارسیان تماس بگیرید

نرم افزار حسابداری پارسیان

%30
  • اصفهان
نرم افزار تولید بارکد کارا تماس بگیرید
نرم افزار مدیریت شرکت بازرگانی ایرانی تماس بگیرید
نرم افزار مدیریت دامپزشکی تماس بگیرید

لایسنس ویندوز 10 - فروش لایسنس ویندوز 10

در استان اصفهان اصفهان, | خرید و فروش نرم افزار

لایسنس ویندوز 10 - فروش لایسنس ویندوز 10



لایسنس اورجینال ویندوز 10
تجربه ای متفاوت برای شما
سیستم عامل Windows 10 بعنوان عضوی از خانواده سیستم عامل های Windows NT، توسط کمپانی مایکروسافت توسعه یافته است. این سیستم عامل نخستین بار در تاریخ 29 جولای 2015 منتشر شد. مایکروسافت برخلاف نسخه های قبلی ویندوز، سیستم عامل Windows 10 را بعنوان سرویسی معرفی کرد که ویژگی های آن به مرور زمان آپدیت می شوند. کامپیوترهای مورد استفاده در محیط های سازمانی هر چند وقت یکبار می توانند این آپدیت ها را دریافت کنند. این کامپیوترها همچنین می توانند طی یک بازه زمانی طولانی، فقط به آپدیت های اساسی Windows 10 (مانند پچ های امنیتی) دسترسی داشته باشند. تری مایرسون (معاون اجرایی گروه ویندوز و دستگاه های مایکروسافت) اعلام کرد که هدف از طراحی این مدل، افزایش یکپارچگی پلتفرم Windows می باشد.

Windows 10 از نظر ظاهری بسیار شبیه Windows 8.1 است ولی عملکرد و کارایی آن بهبود یافته است، هسته ویندوز به طور وسیعی تغییر پیدا کرده و بسیاری از مشکلات Windows 8 برطرف گردیده است

Windows 10 Enterprise
به طور کلی، ویندوز 10 اینترپرایز تمامی قابلیت های نسخه پرو این سیستم عامل را داشته، با این حال بنا به قابلیت های امنیتی و دایرکت اکسس، Windows To Go برای کاربران حرفه ای و اهالی کسب و کار سازمانی مناسب است. این توزیع همچنین امکان دریافت به روز رسانی های امنیتی در کنار حفظ ساز و کار اصلی سیستم عامل را به همراه دارد. Windows 10 Enterprise علاوه بر این، قابلیت های مدیریتی پیشرفته تری نسبت به سایر نسخه ها خواهد داشت و پشتیبانی آن از سوی مایکروسافت بالاترین اولویت را خواهد داشت. این نسخه همچنین برای محیط های آموزشی و حتی سازمان های اداری که امکان آموزش یک ابزار جدید برای تمامی کارمندان وجود ندارد بهینه شده است.

توضیحات تکمیلی
در یک کلام، تمامی ابزارهای مرتبط با «اینترنت اشیاء» گرفته تا سرورهای غول پیکر با ویندوز 10 کارایی، انطباق و انعطاف کامل را دارند.
سیستم عامل Windows 10 با استفاده از رابط برنامه نویسی Win32 یا دات نت فریم ورک، امکان توزیع پکیج های برنامه های وب و نرم افزارهای کامپیوتری را در ویندوز استور فراهم می سازد. رابط کاربری سیستم عامل Windows 10 با انواع و اقسام دستگاه ها سازگاری یافته است. این سیستم عامل برای سیستم های دارای ماوس و صفحه کلید و سیستم های دارای صفحه نمایش لمسی، دو رابط کاربری متفاوت را ارائه می نماید. شایان ذکر است که Windows 10 از فن آوری احراز هویت چند عاملی پشتیبانی می کند.


کاربران رایانه های مک از سالها پیش می توانستند از قابلیت دسکتاپ مجازی استفاده کنند. حالا این قابلیت به ویندوز ۱۰ هم اضافه شده است. استفاده از خدمات یاد شده در ویندوز ۱۰ بسیار ساده است. تنها کافیست بر روی دکمه Task View در نوار وظیفه کلیک کنید تا یک دسکتاپ مجازی دیگر ایجاد کرده یا بین دسکتاپ ها سوییچ کنید. دکمه های ترکیبی میان بر این دستور هم دکمه ویندوز + Tab هستند. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که عادت به اجرای چندین برنامه در آن واحد دارند و از داشتن چندین صفحه نمایش محروم هستند کار ساز خواهد بود. ویندوز ۱۰ آنقدر آشنا و ساده است که شما احساس می کنید در کار با آن یک حرفه ای هستید. منوی استارت در یک فرم وسیع-شده بازگشته است؛ به علاوه اپلیکیشن ها و علاقه مندی های خود را حاظر و آماده در منوی استارت خواهید داشت.

با توجه به تغییرات اخیر در سیاست های مایکروسافت و بنا بر گفته مسئولان مایکروسافت که ویندوز ۱۰ آخرین نسخه ویندوز خواهد بود و قرار است فقط به روز رسانی شود، خرید لایسنس و نسخه های قانونی ویندوز در ایران هم گزینه مناسب و معقولی خواهد بود.

نمایندگی رسمی آی تی ریسرچز(شرکت رایان نت سهامی خاص) در ایران به عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و به عنوان تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت در انگلستان به شماره همکاری : 4560062) با سابقه فعالیت 4 ساله در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارایه خدمات به بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی کشور و برخی کشور های همسایه و حضور در نمایشگاه های بین المللی مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت های استثنایی می باشد

شرکت بین المللی و مرکز تحقیقات IT researches یک کمپانی فعال در فناوری اطلاعات و تحقیقات علوم کامپیوتر مستقر در انگلستان است که با شعبه های متعدد در کشور های مختلف پهنای وسیعی از خدمات تجاری و علمی را بر پایه هوش مصنوعی به شرکتها و سازمانها در سراسر جهان ارائه می نماید. این شرکت همکاری های گسترده ای را به عنوان همکار تجاری با شرکت های مطرح فناوری اطلاعات از جمله مایکروسافت، آی بی ام، آمازون و بیش از 30 شرکت بزرگ دیگر دارد : اطلاعات بیشتر




ما با 7 سال سابقه کاری بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم داد . همچنین بخش پشتیبانی 02128422 جوابگوی سوالات شما هستند .



تمامی لایسنس ها قابل استفاده و فعالسازی در تمامی نقاط دنیا بوده و به طور کلی لایسنس های اصلی میبایستی قابل استفاده و فعالسازی در تمام دنیا باشند، لایسنس هایی که در بازار به عنوان خاورمیانه مطرح هستند از لحاظ اصالت مورد تردید هستند.

Windows 10 Home
ویندوز 10 هوم، بهترین نسخه از این سیستم عامل برای کاربران خانگی و اعضای یک خانه است که امکانات پایه و اساسی را در کنار امنیت بالا ارائه می دهد. امکان ساخت اکانت های مختلف، ساخت شبکه های داخلی متعدد و حتی استریم بازی های کنسول بازی ایکس باکس به واسط نرم افزار یونیورسال Xbox Live از دیگر قابلیت های نسخه خانگی ویندوز 10 محسوب می شود.

Windows 10 Pro
شاید بتوان ویندوز 10 پرو را نسخه ارتقا یافته توزیع خانگی دانست که به طور مؤثر و کار آمدی به مدیریت دستگاه ها و برنامه ها، حافظت از اطلاعات حساس تجاری و پشتیبانی از فناوری های تحت پردازش ابری کمک خواهد کرد. ویندوز 10 پرو با توجه به امکاناتی نظیر رمزنگاری پیشرفته و remote desktop و پشتیبانی مرورگر اینترنت اکسپلورر شاید بیشتر مربوط به کاربران پیشرفته و همچنین شرکت های کوچک تر می شود.

مزایای خرید ((( لایسنس ))) ویندوز ۱۰ و استفاده از ویندوز اورجینال چیست؟

استفاده از ویندوز اورجینال مایکروسافت مزایای زیادی برای کاربر خواهد داشت که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

همانطور که احتمالا می دانید ویندوز های کرک شده توسط افرادی دست کاری شده اند تا بتوانند جلوی فرایند چک کردن لایسنس را از طرف سرورهای مایکروسافت بگیرند و با یک لایسنس جعلی ویندوز نصب و فعال شود. قطعا این دست کاری باعث مشکلات زیادی خواهد شد از جمله کند شدن سیستم، ایجاد باگ و خطاهای نرم افزاری و …

اگر ویندوز شما دارای لایسنس معتبر باشد همواره بدون هیچ مشکلی به روز رسانی می شود و اخرین نسخه ویندوز بر روی سیستم شما نصب است. می دانید که به روز رسانی ها عموما برای رفع خطاهای نرم افزاری و پایداری بیشتر سیستم عامل عرضه می شود.

علاوه بر مزیت های بالا یک مزیت دیگر هست که شاید چندان به چشم نیاید و آن حس خوب استفاده قانونی و اورجینال از سرویس های مایکروسافت است که با توجه به تخفیف فوق العاده آن و اینکه ویندوز ۱۰ آخرین نسخه خواهد بود و شما بعدها نباید برای نسخه بعدی ویندوز مجددا لایسنس تهیه کنید فرصت مناسبی است تا این حس را تجربه کنید

https://store.itresearches.ir/%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-10-windows/

ارتباط با ما :

شماره تماس پشتیبانی فروش لایسنس : 02128422 – همه روزه (حتی روز های تعطیل) 8:30 صبح الی 8:30 شب




https://store.itresearches.ir

لایسنس ویندوز,خرید ویندوز 10, خرید ویندوز 10 اورجینال, مزایای ویندوز 10 ,لایسنس ویندوز 10, مایکروسافت ویندوز 10,فروش ویندوز 10, دانلود ویندوز 10 اورجینال, خرید اینترنتی ویندوز 10, ویندوز 10 اورجینال, قیمت ویندوز 10,خرید ویندوز 10 orginal , خرید ویندوز 10 نسخه اصلی , فروش نسخه نهایی ویندوز 10 , خرید ویندوز 10 , فروش ویندوز 10 , خرید پستی ویندوز 10 , فروش پستی ویندوز 10 , خرید ویندوز 10 اورجینال , فروش ویندوز 10 اورجینال , خرید نسخه نهایی ویندوز 10 ، دانلود ویندوز 10, برنامه ویندوز 10, نرم افزار ویندوز 10, سریال ویندوز 10,فروش لایسنس ویندوز, کرک ویندوز 10, آخرین ورژن ویندوز 10, آخرین نسخه ویندوز 10, جدیدترین ورژن ویندوز 10,ویندوز 10 قانونی, جدیدترین نسخه ویندوز 10, دانلود نرم افزار ویندوز 10, ویندوز 10 , ویندوز قانونی 10, مایکروسافت ویندوز 10 ,نسخه آزمایشی ویندوز 10 , فعالسازی ویندوز 10, کد فعالسازی ویندوز 10, نحوه فعالسازی ویندوز 10, کد جدید فعال سازی ویندوز, دانلود برنامه فعال سازی ویندوز 10, سریال برای فعال سازی ویندوز, آخرین فعال ساز ویندوز 10, کرک فعال سازی ویندوز 10, شماره سریال فعال سازی ویندوز, خرید لایسنس ویندوز 10,نسخه پیش نمایش ویندوز 10 ,نسخه نهایی ویندوز 10 ,expire شدن ویندوز,جلوگیری از expire شدن ویندوز,مشکل expire شدن ویندوز,your windows license will expire soon پیغام,اکسپایر شدن ویندوز 10,دانلود ویندوز


خرید لاینسنس اورجینال ویندوز 10 ، لایسنس اورجینال ویندوز 10 ، ویندوز 10 ، ویندوز اورجینال ، windows 10 ، دانلود ویندوز 10 ، نسخه اورجینال ویندوز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا