این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

کاراپوش تماس بگیرید

کاراپوش

%0
  • تهران مرکز
تولیدوچاپ نایلون،تولیدوچاپ نایلکس تماس بگیرید
کارت ویزیت های برش خاص (برش دلخواه) تماس بگیرید
عکاسی تبلیغاتی و صنعتی اوکسیان استودیو 2,000,000 تومان
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز

ریبون پرینترهایتی

در استان فارس شیراز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

ریبون پرینترهایتی
فرزان کارت آسیا ارائه کننده معتبر ترین پرینتر های چاپ کارت PVC از جمله پرینتر چاپ کارت hiti cs200 ، فیلم و ریبون hiti، و لوازم مصرفی پرینتر چاپ کارت hiti می باشد.
ریبون(Ribbon) به جوهرهای مخصوصی گفته می شود که برای چاپ بر روی انواع لیبل ها استفاده میگردد. در واقع می توان گفت این محصول، مواد مصرفی پرینترها می باشد که انواع مختلفی دارد و براساس نوع لیبل قابل تغییر می باشد به طوری که در نهایت بهترین کیفیت در چاپ به دست آید.
این محصول در واقع، ورقه پلاستیکی می باشد که لایه ای از جوهرروی آنها کشیده شده است. این لایه میتواند به صورت داخلی(Inside Facing) یا خارجی(Outside Facing) قرار گیرد. نکته مهمی که باید به آن توجه نمود این است که قبل ازاستفاده از این محصول، باید مطمئن شوید کدام نوع در پرینتر مورد نظرتان قابل استفاده است.
ریبون هایتی جوهر مخصوص پرینترهای مدل هایتی می باشند.در واقع برای هردستگاه پرینتر چاپ کارت، باید از ریبون مخصوص به خوداستفاده نمود تا دستگاه دچار مشکل نشود.
•ازبرخی ویژگی ریبون هایتی CS200میتوان به موارد زیر اشاره نمود .
ریبون رنگی هایتی: 400 پرینت
ریبون مشکی هایتی:1000 و 2000 پرینت
ریبون تک رنگ هایتی:1000 پرینت میباشد.


ریبون پرینترهایتی



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا