این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی مالی و حسابداری

شرکت تراز پردازشگران مهرگان تماس بگیرید

شرکت تراز پردازشگران مهرگان

%0
  • تهران مرکز
ثبت شرکت و رتبه بندی 0 تومان

ثبت شرکت و رتبه بندی

%0
  • اهواز
دفتر ازدواج چیتگر تماس بگیرید

دفتر ازدواج چیتگر

%0
  • تهران غرب
کسب درآمد با خرید خودپرداز بانک دی تماس بگیرید
بهترین وکیل پروندهای چک و سفته تماس بگیرید

بهترین وکیل پروندهای چک و سفته

%0
  • تهران مرکز

فروش مستر کارت

در استان البرز کرج, | آگهی های خدمات مالی و حسابداری

مستر کارت و ویزا کارت از معروفترین کارتهای بانکی بین المللی می باشند که در تمام نقاط جهان قابل استفاده هستند. کارتهای بانکی بطورکلی به سه نوع prepaid، کردیت کارت و دبیت کارت تقسیم می شوند. دبیت کارت ها تقریبا رایج ترین نوع کارتها در اکثر کشورها هستند. مستر کارت و ویزا کارت از نوع دبیت کارت می تواند به شما در انواع پرداختهای بین المللی کمک کند. از کاربردهای مستر کارت و ویزا کارت می توان به این موارد اشاره کرد :پرداخت آنلاین یا حضوری هزینه های خرید از فروشگاههای خارجی. پرداخت هزینه های سفارتها، پرداخت هزینه پذیرش و ثبت نام و شهریه دانشگاههای خارجی. پرداخت هزینه ثبت نام آزمونهای بین المللی مثل تافل ، آیلتس و GRE و ... رزرو هتل و بلیط هواپیما. انتقال کارت به کارت از خودپرداز، خرید از دستگاه POS و برداشت وجه از عابربانک و ... مستر کارت یا ویزا کارت از نوع مجازی فقط برای پرداختهای آنلاین قابل استفاده است اما مسترکارت یا ویزاکارت فیزیکی هم برای پرداخت آنلاین هم پرداخت حضوری قابل استفاده است. شرکت سه سوت کارت عرضه کننده انواع مستر کارت و ویزا کارت و خدمات پی پال است. پی پال شبکه ای مجازی برای انتقال امن پول است. با داشتن یک آدرس ایمیل می توانید حساب پی پال برای خود داشته باشید. پی پال هم برای خدمات پرداخت بین المللی بصورت آنلاین در همه جا بکار می رود. با ثبت سفارش برای ویزا کارت ، مستر کارت و ایجاد حساب پی پال در سه سوت کارت شما هم میتوانید پرداختهای بین المللی خود را انجام دهید. در صورتیکه تمایل به داشتن ویزا کارت ، مستر کارت یا حساب پی پال نداشته باشید و برای شما زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرند درخواست پرداخت خود را در سه سوت کارت ثبت کنید تا ما برای شما این پرداخت را انجام دهیم. شرکت سه سوت کارت یک شرکت معتبر و با سابقه در زمینه فروش مستر کارت ، ویزا کارت ، دبیت کارت و پی پال می باشد. مشاوران ما در سه سوت کارت آماده پاسخ به سوالات شما می باشند. با سه سوت کارت با اطمینان سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.
جهت اطلاع از انواع خدمات پرداخت یا افتتاح حساب پی پال ، خرید انواع مستر کارت ، ویزا کارت و ثبت سفارش به سایت سه سوت کارت در لینک زیر مراجعه نمایید https://www.3sotcard.com
یا برای مشاوره با شماره تلفن 09909255691 تماس بگیرید


مستر کارت ، ویزا کارت ، دبیت کارت ، پی پال


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا