این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

FORMIC ACID

در استان تهران تهران, | مواد شیمیایی

نام تجاری:FORMIC ACID

فرمول شیمیایی: CH2O2

نام های دیگر اسید فرمیک: جوهر مورچه، متانوئیک اسید

آنالیز اسید فرمیک: خلوص %85

اسید فرمیک به خوبی با آب و بیشتر حلّال های آلی قطبی مخلوط می شود. در هیدروکربن ها هم تا حدی حل می شود. اسید فرمیک در فاز گازی و در هیدروکربن ها به صورت دیمرهایی وجود دارد که با پیوند هیدروژنی به هم متصل شده اند. در فاز گازی پیوند هیدروژنی میان مولکول های، اسید فرمیک باعث انحراف از قانون گازهای ایده آل می شود. اسید فرمیک در حالت مایع و جامد شامل شبکه ای نامحدود از مولکول هایی است که با پیوند هیدروژنی به هم متصل هستند. بیشتر خواص اسید فرمیک به خواص سایر اسیدهای کربوکسیلیک شباهت دارد با این تفاوت که نمی تواند آسیل کلرید ایجاد کند.

در صورت تشکیل هریک از این ترکیبات، تجزیه شده و مونواکسید کربن ایجاد می کنند. حرارت دادن اسید فرمیک باعث تجزیه آن بر Co می شود. اسید فرمیک به آسانی احیاء شده و به فرمالدئید تبدیل می شود. این اسید تنها کربوکسیلیک اسیدی است که توانایی شرکت در واکنش های افزایشی به همراه آلکن ها را دارد. اسید فرمیک و آلکن ها به آسانی با هم واکنش داده و استرهای فرمات ایجاد می کنند. اسید فرمیک در حضور اسید سولفوریک و اسید هیدروفلوئوریک، در واکنش کخ شرکت کرده و اسیدهای کربوکسیلیک بزرگ تر ایجاد می کند.


FORMIC ACID ، اسید فرمیک ، خریداسید فرمیک ، فروش اسید فرمیک ، قیمت اسید فرمیک ، کاربرداسید فرمیک ، خواص اسید فرمیک ، اسید فرمیک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا