این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

سایر آموزشگاهها در همین محل

آموزش تعمیرات تخصصی دستگاه جوش اینورتر و رکتی فایر

در تهران مرکز, انقلاب | سایر آموزشگاهها

از زمان آغاز دوره آموزشی تعمیرات دستگاه های جوش اینورترکلاسها به مدت 2 هفته ازروز شنبه الی چهارشنبه بصورت همه روزه بصورت کاملا عملی و کاربردی برگزار میگردد.مدت آموزش 40 ساعت به صورت تئوری و عملی نا محدود میباشد.
طرح درس آموزشی توسط اساتید خبره و با تجربه و با هدف بر طرف کردن نیازها ی بازار کار به گونه ای طراحی شده است که دانشجویان پس از گذراندن این دوره بتوانند بلافاصله وارد بازار کار گردند, آنچه که شاید بیش از مفاد آموزشی اهمیت داشته و دارد پشتیبانی دانشجویان و کار آموزان پس از برگزاری دوره آموزشی است، موسسه پیشتاز الکترونیک به شما این اطمینان خاطر را می دهد که پس از برگزاری دوره به مدت پنج سال و بصورت کاملا رایگان پشتیبانی خواهید شد و در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکلی شما را حمایت خواهیم کرد .
نکته بسیار حائز اهمیت آن است که مفاد آموزشی دوره آموزش تعمیرات دستگاه های جوش اینورتر در پیشتاز الکترونیک هیچگونه پیش نیازی ندارد و شما به هیچ وجه هزینه اضافی دیگری بعنوان دوره پیش نیاز پرداخت نخواهید کرد بلکه کلاس به گونه ای طراحی شده اند که حتی افرادی که هیچ علم یا پیش زمینه ای از الکترونیک ندارند نیز دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند یا به عبارت ساده تر دوره آموزشی از صفر تا صد مهارت ها و فنون این رشته را در اختیار شما قرار می دهد.
طول مدت تمرین و ساعات آموزشی در پیشتاز الکترونیک به طور میانگین 2 برابر مراکز آموزشی مشابه است و تا زمان یادگیری کامل کار آموزان ادامه خواهد داشت از این رو کار آموزان پیشتاز الکترونیک با اعتماد کامل به یادگیری این رشته ما را انتخاب نموده اند.
پیشتاز الکترونیک علاوه برکیفیت در برگزاری این دوره آموزشی مقدمات رفاه کار آموزان غیر بومی را نیز فراهم آورده است، مجموعه پیشتاز الکترونیک با عقد تفاهم نامه با بیش از 10 مرکز اقامت دانشجویی مجاز در محدوده ، از بدو ورود هماهنگی های لازم جهت اقامت سریع را انجام داده و کار آموزان غیر بومی را از دغدقه اقامت آسوده خاطر ساخته است.


تعمیر دستگاه جوش ، تعمیر دستگاهجوش اینورتر ، آموزش تعمیر جوش اینوتر ، آموزش جوش اینورتر و رکتی فایر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا