این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات منزل

انواع ماساژ در منزل خودتان تماس بگیرید

انواع ماساژ در منزل خودتان

%0
  • تهران مرکز
1
نصاب رسیور در غرب تهران 09355818395 تماس بگیرید

نصاب رسیور در غرب تهران 09355818395

%0
  • تهران غرب
1
ماساژ فول حرفه ای در منزل شما 🥇 تماس بگیرید

ماساژ فول حرفه ای در منزل شما 🥇

%0
  • تهران غرب
3
خدمات ماساژ در منزل خانم و آقا 0 تومان

خدمات ماساژ در منزل خانم و آقا

%0
  • تهران مرکز
ماساژ در منزل تماس بگیرید

ماساژ در منزل

%0
  • تهران شمال
4
ماساژ شبانه روزی در منزل تهران و کرج تماس بگیرید

نقاشی ساختمان در بوعلی

در استان البرز کرج, | آگهی های خدمات منزل

http://naghashi.org/
بلکا: پوششی از جنس الیاف پنبه، ابریشم ، مواد سلولزی ، منسوجات مختلف به همراه آراینده های بسیار زیبا و طبیعی;است در تنوع و رنگ منحصر به فرد بوده و فاقد هر گونه مواد شیمائی است. بر; پایه آب بوده و چسب مخصوص به صورت خمیر درآمده; به دو روش دستی و مکانیزه بر روی دیوار اجرا می گردد. از آن جائی که آب پایه می باشد بر خلاف رنگ که زدودن آن کاری سخت و پر مشقت است ، چنانچه بر روی سطحی ریخته و خشک شود; به راحتی تمیز می گردد. اکنون قریب به نیم قرن است که; در کشور های پیشرفته دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. نصب بسیار آسان بوده و مشکلات فراوان زیرسازی و نقاشی را ندارد و به راحتی قابل ترمیم است .
قابل استفاده مهندسان معماری ، عمران، ساختمان و طراحان دکوراسیون برای پوشش دیوارهای منازل، مکانهای تجاری ، اداری ، دانشگاه ها ، مدارس، کتابخانه ها ، هتل ها ، رستورانها، سالن های اجتماعات، آمفی تئاترها ، سینماها، بیمارستانها نمایشگاه ها مساجد، کارخانه ها و ....... سازگاری با انواع معماری سنتی و مدرن و امکان خلق فضاهای زیبای نمایشگاهی ، تجاری ، مسکونی سبب گردیده تا جایگزین مناسب صنعت رنگ در ساختمان گردد. چشم نوازی، گیرائی و ماندگاری مواد سبب گسترش آن به مکانهای عمومی ، مسکونی ، درمانی، نمایشگاهی، اداری و .... گردیده است
http://naghashi.org/.
قلی پور 09127680354


نقاشی ساختمان در بوعلی



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا