این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

فروش بتائین

در استان خوزستان اهواز, | مواد شیمیایی

کوکوآمیدو پروپیل بتائین سورفکتانتی است که دارای خاصیت شویندگی و پاک کنندگی بسیار خوبی بوده و عامل ایجاد سوسپانسیون و کف کنندگی می باشد، و با سورفکتانت های آنیونیک همگن شده و به محصول غلظت می دهد. به شکل مایع بی رنگ متمایل به زرد است.
یک سورفکتانت بسیار ملایمی است که بر روی پوست بدن و مخاط و چشم ایجاد سوزش نمی کند و خاصیت ضد عفونی دارد.این ترکیب شیمیایی در فرمولاسیون شامپو بچه، شامپو سر، شامپو بدن، مایعات دستشویی مورد استفاده قرار می گیرد و خاصیت شویندگی و پاک کنندگی و کف کنندگی و ویسکوزیته را افزایش می دهد.
سایرمواد ازجمله:
تگزاپون
اسید سولفونیک
اسید لاکتیک
کلر
سود پرک
جوش شیرین
آب ژاول
پارافین
آمونیاک
و...نیز موجود میباشد.
شرکت شیمی اکسین پارس مفتخر است تمامی اقلام مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی به صورت خرد وکلان هم به صورت حواله و هم در انبار تهران و اهواز به همکاران و مصرف کنندگان گرامی تقدیم نماید
در صورت نیاز به سایر مواد شیمیایی که در لیست فوق ذکر نشده است لطفا با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت تامین کننده مواد شیمیایی مورد نیاز شما باشند.
شماره های تماس:

09169168088
09196801151
32219145-061
32219025-061

مهندس شمولی .


فروش بتائین فروش بتائین در اهواز فروش بتائین در خوزستان ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا