این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

فروش هیدروکلریدریک

در استان خوزستان اهواز, | مواد شیمیایی

هیدروکلریدریک اسید یک محلول شفاف، بی رنگ و بسیار تند بو از هیدروژن کلرید در آب است. یک اسید معدنی بسیار خورنده و یک اسید قوی با استفاده های صنعتی زیادی است. هیدروکلریک اسید به طور طبیعی در اسید معده یافت می شود.اسید کلریدریک در بسیاری از صنایع کاربرد فراوان دارد از جمله:
تولید انواع مواد شیمیایی-در بسیاری از پروسه های غذایی-شستشو و اسید شویی فلزات-پاک کننده ها و جرمگیری کاشی و سرامیک-صنعت ساختمان سازی-تمیز کننده ها و پاک کننده های خانگی و صنعتی-خالص سازی نمک طعام و...
مواد دیگر از جمله:
اسید فرمیک
تگزاپون
بتائین
اسید سیتریک
اسیدنیتریک
گلیسیرین
و.. نیز موجود میباشد.
شرکت شیمی اکسین پارس مفتخر است تمامی اقلام مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی به صورت خرد وکلان هم به صورت حواله و هم در انبار تهران و اهواز به همکاران و مصرف کنندگان گرامی تقدیم نماید
در صورت نیاز به سایر مواد شیمیایی که در لیست فوق ذکر نشده است لطفا با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت تامین کننده مواد شیمیایی مورد نیاز شما باشند.
شماره های تماس:

09169168088
09196801151
32219145-061
32219025-061

مهندس شمولی


فروش هیدروکلریدریک فروش هیدروکلریدریک در اهواز فروس هیدروکلریدریک در خوزستان ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا