این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تعمیرات تخصصی دستگاه پاشش رنگ پودری الکترو استاتیک تماس بگیرید

جدیدترین آگهی ماشین آلات

5
دستگاه دیسک تراش 50,000,000 تومان

دستگاه دیسک تراش

%0
  • تبریز
ماشین لباسشویی پتوشور پتوشویی صنعتی تماس بگیرید
1
دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک تماس بگیرید

دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک

%0
  • تهران حومه
1
فروش دستگاه سنگبری ایلیاکو در فروشگاه ابزار امیری تماس بگیرید
1
نمایندگی ایلیاکو در تهران - فروشگاه ابزار امیری تماس بگیرید
1
دستگاه فنس بافی دستی پیشرفته تماس بگیرید
1
دستگاه حکاکی  روی سنگ مزار تماس بگیرید

دستگاه انتی استاتیک

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | ماشین آلات

شرکت فناوران جرقه فخر آذر (شماره ثبت 41884 )خیره شدن جریان الکتریکی بر روی سطوح مختلف که از آن با نام الکتریسیته ساکن یاد می شود ، باعث ایجاد مشکلات کوچک و بزرگ زیادی در صنایع گوناگون و مکان های مختلف می گردد .
این مشکلات می توانند خود را بصورت جذب نا خواسته دو سطح به یکدیگر ، ایجاد جرقه مابین سطوح و یا بدن انسان ، جذب گرد و غبار توسط محصول تولیدی و یا در مواردی باعث ایجاد آتش سوزی در انبارهای نگهداری مواد گردد .
سیستم های مبتنی بر تکنولوژی آنتی استاتیک به ما کمک می کنند تا این مشکلات را از بین ببریم و در نتیجه میزان راندمان و کیفیت خط تولیدمان را بالا برده و در مکان هایی که وجود بار الکتریسیته ساکن بر روی سطوح باعث ایجاد خطراتی همچون آتش سوزی و ایجاد شوک الکتریکی می گردد با خیالی آسوده و ایمنی بالا به فعالیت بپردازیم .
شرکت فناوران جرقه فخر آذر افتخار دارد تا به عنوان اولین و تنها تولید کننده این سری از دستگاه ها گام کوچکی در مسر بومی سازی تکنولوژی روز جهان برداشته و از خروج سرمایه های ارزی کشور عزیزمان جلوگیری نماید .
تمامی مراحل طراحی ، تولید و مونتاژ این دستگاه ها توسط کادر مجرب شرکت فناوران جرقه فخر آذر انجام گرفته و لذا تمامی محصولات دارای یکسال گارانتی بدون قید و شرط و پنج سال خدمات پس از فروش می باشند .
دستگاه های آنتی استاتیک تولیدی این شرکت در سایزها و توان ها و شکل های متنوعی ساخته می شوند ، که بنا به سفارش مشتری طراحی و تولید می گردند .
این سیستم ها در صنایع مختلفی از قبیل :
چاپ ، لمینت و برش و بسته بندی فیلم های پلیمری ، بسته بندی و پرکنی مواد غذایی (مایع و جامد) ، سالن های رنگ آمیزی قطعات خودرو ، صنایع شیمیایی و داروسازی ، صنایع تولید ظروف یکبار مصرف و ... دارای کاربردهای مختلف می باشند .
هدف ما همواره جلب رضایتمندی مشتریانمان و تحقق این شعار بوده است :
((( تکنولوژی جهانی در خدمت ایرانی )))
تلفن : 04132458541 فکس : 04132458411
مدیریت : 09144179473
پست الکترونیکی : fakhr.azar.company@gmail.com
آدرس : تبریز –جاده اذرشهرشهرک اسفهلان
سایت اینترنتی :
www.fakhrazar.com


انتی استاتیک بارالکتریکی جرقه طاقه الکتریسیته الکتریسته ساکن



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا