این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی مواد شیمیایی

فروش سود مایع

در استان خوزستان اهواز, | مواد شیمیایی

رنگ سود مایع سفید روشن و شفاف است و هیچ بویی ندارد. در آب به سهولت حل می شود و در اتانول، متانول و گلیسیرین به نسبت مساوی حل می شود.در زمان واکنش امکان تغییرات شیمیایی شدید وجود دارد. همچنین شوک شدید یا گرما ممکن است سبب انفجار شود. سود مایع معمولاً پایدار است و در صورت گرم کردن غیر پایدار می شود.سود مایع ماده ای بسیار واکنش پذیر است به طوری که این ماده به سرعت دی اکسیدکربن هوا را جذب می کند و با آن ترکیب میشود.
کاربرد سود مایع در صنایعی مانند:کاغذ سازی ، صنایع آلمینیوم، صابون سازی ، سوخت بیولوژیک ، صنایع غذایی،به عنوان شوینده ،در تصفیه آب ، در تولید بتن ترکیب بکاربرده میشود.
سایر مواد از جمله:
سود پرک
کارباپول
لورامید
بوراکس دکا و پنتا
فرمالین
تیازین
گوارگام
و...نیز موجود میباشد.
.شرکت شیمی اکسین پارس مفتخر است تمامی اقلام مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی به صورت خرد وکلان هم به صورت حواله و هم در انبار تهران و اهواز به همکاران و مصرف کنندگان گرامی تقدیم نماید
در صورت نیاز به سایر مواد شیمیایی که در لیست فوق ذکر نشده است لطفا با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت تامین کننده مواد شیمیایی مورد نیاز شما باشند.
شماره های تماس:

09169168088
09196801151
32219145-061
32219025-061

مهندس شمولی



فروش سود مایع فروش سود مایع در اهواز فروش سود مایع در خوزستان



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا