این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم اداری در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم اداری

مبلمان  سینمایی هگزان طرح تماس بگیرید
صندلی آمفی تئاتری ، سینمایی ،صندلی همایشی تماس بگیرید
رول حرارتی دستگاه پوز 7,200 تومان

رول حرارتی دستگاه پوز

%0
  • تهران جنوب

تولید و اجرای پارتیشن اداری با قیمت مناسب + نصب رایگان

در تهران غرب, آریاشهر | خرید و فروش لوازم اداری

تخفیفات شگفت انگیز:
شرکت نیک نگاران البرز با سالها تجربه در زمینه تولید،مبلمان اداری،مبلمان سینمایی و همچنین دکوراسیون اداری محصولات خود را در زمانهای خاصی از سال، با تخفیفات ویژه ارائه میکند.که میتواند برای خریدار بسیار مقرون به صرفه باشد که محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کند.

میتوانید خرید خود را در زمان فروش فوق العاده تهیه نمایید،برای اطلاع از زمان هان جشنواره فروش با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

پارتیشن اداری دو جداره ۱۰۴:
امروزه دیگر دکوراسیون داخلی بسیار دارای حائز اهمیت گردیده و در این بین نمی توتن از نقش پارتیشن را نادیده گرفت،پارتیشن نقش بسزایی در دکوراسیون اداری داشته و علاوه برافزایش کارایی فضای اداری،اگر به صورت صیحیح انجام شود بر روی زیبایی محیط تاثیر بگذاردپارتیشن اداری جهت جدا کردن در فضاهای اداری مورد استفاده قرار میگیرند و مانند دیوار عمل میکنند(اما دیوار های موقت).



پارتیشن بندی یکی از بخش های مهمی است که باید به آن توجه شود.انتخاب پارتیشن اداری مناسب میتواند تاثیر به سزایی در زیبایی فضایی اداری داشته باشد.پارتیش های اداری انواع مختلفی دارد،پارتیشن دو جداره و پارتیشن تک جداره.که هرکدام از اینها هم خود زیر مجموعه هایی دارند

پارتیشن دو جداره:
پارتیشن های دو جداره از بهترین مدل ها هستند که در فضاهای اداری کاربرد های فراوانی دارند.پارتیشن های دو جداره به میتواند به صورت پارتیشن mdf ،پارتیشن آلومینیوم، پارتیشن شیشه باشد.که هر کدام از این موارد میتواند در فضاهای مناسب خود قرار گرفته و ظاهر زیبایی را به فضا هدیه دهد.امروزه دیگر فضای محیط اداری به صورت فلت و خام هستند و با پارتیشن از هم تفکیک میگردند.

دیگر اتاق های کوچک با دیوارهای گچی و چند میز کوچک برای افراد قابل قبول نیست و محیط اداری متناسب با کاری که انجام میشود با پارتیشن دو جدار و یا تک جداره تفکیک میشود.



جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۳۲۵۱۳۳۴۶-۰۲۶ و برای ارتباط سریع تر با شماره ۰۹۱۲۳۶۸۲۲۹۵ تماس حاصل فرمایید.


قیمت پارتیشن اداری، پارتیشن اداری مدرن، خرید پارتیشن اداری، پارتیشن اداری متحرک، پارتیشن اداری ارزان، اجرای پارتیشن اداری

تهران / تهران غرب / آریاشهر     لوازم اداری در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا