این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

وکیل خوب در ارومیه،بهنازکریمی پریشه،بهترین وکیل ارومیه تماس بگیرید
وکیل چک در ارومیه،وکیل سفته در ارومیه،وکیل وصول مطالبات در ارومیه تماس بگیرید
کارگر خدماتی در ارومیه تماس بگیرید

کارگر خدماتی در ارومیه

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه
1
کارگر خدماتی در ارومیه 0 تومان

کارگر خدماتی در ارومیه

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

جدیدترین آگهی کامپیوتر

استخدام نفرات با انگیزه کارگاه ساختن بازی اندرویدی

در استان آذربایجان غربی ارومیه, | آگهی های آموزش کامپیوتر

احتمالا درباره توسعه دهنده های خارجی که در یک هفته ثروت میلیون دلاری کسب کرده اند را شنیده یا خوانده اید! یا حداقل نام بازی کلش آف کلنز قطعاً به گوشتان رسیده است.
جالب است بدانید که طبق گزارشات مالی شرکت سازنده ی این بازی درآمد سال گذشته این شرکت فقط از بازی clash of clans چیزی حدود هزار میلیارد دلار بوده که در سال جاری به ۵ میلیون دلار در هفته رسیده است.
اگر واقع بین باشیم هم به این نتیجه خواهیم رسید که در یک فروشگاه اپلیکیشنی آنچه که بیشتر جلب توجه می کند بازی های آن ست و هر فردی در هر صنفی به بازی ها علاقه مند است لذا آمار دانلود بازی ها با دیگر نرم افزار ها قابل مقایسه نیست.
گاهی دانستن فنون ساخت و داشتن یک ایده ی ساده اما جالب به ساختن عناوین مشهوری همچون aa می انجامد که تعداد دانلود این بازی تنها در ایران بیش از یک میلیون بار است
در این کارگاه تلاش ما بر آن است تا به شما در ساخت بازی اندرویدی یاری کرده و تا رسیدن به موفقیت در این زمینه با شما باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید : 32259197 044 و 09146003002


استخدام نفرات با انگیزه ، کارگاه ساختن بازی اندرویدی ، استخدام نفرات برتر ، آموزش ساختن بازی اندرویدی ، استخدام ، ارومیه ، ، ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا