این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

بیمه باربری سامان تماس بگیرید

بیمه باربری سامان

%5
  • خراسان مشهد
پست سریع بین المللی 0 تومان

پست سریع بین المللی

%0
  • قم قم

جدیدترین آگهی حمل و نقل

شرکت حمل و نقل بین المللی شباهنگ آذین

در استان خراسان مشهد, | آگهی های خدمات حمل و نقل

شرکت حمل و نقل بین المللی شباهنگ آذین به شماره ثبت8867 در سال 1373 با هدف فعالیت در زمینه حمل و نقل بین المللی تاسیس گردید. این شرکت با 25 سال سابقه درخشان دارای کلیه مجوزات رسمی و با رعایت قوانین و مقررات، ارائه دهنده بهترین و مناسب ترین خدمات کریری و فورواردری ، واردات و صادرات کالا ، حمل کالای خطرناک ( گاز ال پی جی ، مشتقات و فراورده های نفتی ، سوخت و...) می باشد.
این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و داشتن نمایندگی های توانمند در کشورهای دبی، چین، کره جنوبی، اروپا، آسیای میانه و افغانستان این امکان را فراهم نموده است که محمولات صاحبان کالا را تحت پوشش عملیات ترانزیت داخلی و خارجی در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه حمل نماید.
شرکت شباهنگ آذین در راستای فعالیت خود با استفاده از تمامی استانداردها و گواهی نامه های معتبر جهانی و انواع ناوگان روز دنیا که مجهز به سیستم پیشرفته ، جهت ردیابی و کنترل هوشمند می باشند، اطمینان خاطر را برای تجار و بازرگانان محترم به ارمغان می آورد.
☎ راه های ارتباطی:
شماره تلفکس: 8-38114556-051
شماره تلفن همراه (واتس آپ): 09151259008
شماره تلفن همراه ( تلگرام): 09011270873
سایت: www.shabahangazin.com


حمل و نقل بین المللی ، حمل کالاهای خطرناک ، حمل سوخت ، صادرات و واردات کالا ، حمل گاز و مشتقات نفتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا