این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش کامپیوتر و دریافت مدرک فنی و حرفه ای تماس بگیرید

جدیدترین آگهی طلا و جواهر

فیروزه نیشابور 0 تومان

فیروزه نیشابور

%0
  • تهران شمال
شهاب سنگ سرخ تماس بگیرید

شهاب سنگ سرخ

%0
  • رشت
سکه و طلا آکام ( صرافی کوروش سابق) تماس بگیرید

سکه و طلا آکام ( صرافی کوروش سابق)

%0
  • تهران شمال

نگین شرف الشمس

در استان اصفهان اصفهان, | خرید و فروش طلا و جواهر

سفارش نگین شرف الشمس تا قبل از ساعت 11 صبح 19 فروردین 1398 . برای اطلاع از نحوه سفارش و اطلاعات بیشتر با شماره 09397145422 تماس گرفته و یا پیامک ارسال کنید .

در باور عامیانه شرف الشمس نگینی زرد رنگ است اما طبق منابع اسلامی شرف شمس سنگ نیست، بلکه ذکری منسوب به امام علی (ع) است که با آدابی خاص پشت نگین عقیق زردرنگ توسط افراد باتجربه حکاکی می شود. این ذکر که گفته می شود از اسامی خداوند می باشد 13 حرف دارد که 4 حرف از تورات 4 حرف از انجیل و 5 حرف از قرآن کریم می باشد. شرف شمس سالی یکبار در ساعات خاصی از روز 19 فروردین که از تقویم های نجومی استخراج می شود بر روی عقیق زرد حکاکی می شود.
خواص شرف الشمس از دو جنبه خواص بی نظیر خود سنگ عقیق و قدرت اسم اعظم الهی که پشت نگین حکاکی می شود، مورد توجه است. آثار سریع و متداوم این نگین در گسترش رزق و روزی مورد تایید همگان است و گشایش امور را در سریعترین زمان به شکل کاملا مشهودی ایجاد می نماید.


نگین ، شرف الشمس ، نگین شرف الشمس ، انگشتر شرف الشمس ، عقیق زرد


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا