این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات منزل

انواع ماساژ در منزل خودتان تماس بگیرید

انواع ماساژ در منزل خودتان

%0
  • تهران مرکز
1
نصاب رسیور در غرب تهران 09355818395 تماس بگیرید

نصاب رسیور در غرب تهران 09355818395

%0
  • تهران غرب
1
ماساژ فول حرفه ای در منزل شما 🥇 تماس بگیرید

ماساژ فول حرفه ای در منزل شما 🥇

%0
  • تهران غرب
3
خدمات ماساژ در منزل خانم و آقا 0 تومان

خدمات ماساژ در منزل خانم و آقا

%0
  • تهران مرکز
ماساژ در منزل تماس بگیرید

ماساژ در منزل

%0
  • تهران شمال
4
ماساژ شبانه روزی در منزل تهران و کرج تماس بگیرید

نانو عایق رط.بتی هزاره سوم دفتر مرکزی ساری

در استان مازندران ساری, | آگهی های خدمات منزل

Qaتازگی انسان متمدن به این نتیجه رسیده شاید بتوان با استفاده از تکنولوژی پیشرفته به کمک و یاری منابع طبیعی و محیط زیست شتابدکه از جمله انها فناوری ناو وکاربرد ان درفناوری نانو فیلتراسیونامکان جداسازی ذرات را ازاب حفظ محیط زیست اشاره کرد.
نانو یکی از کار بردهای مهم تکنولوژی و ترتیب امکانان تصفیه شده در مقیاس انوبه فراهم میشود و مقیاس نانو را فراهم میکند باوصف اینکه پنجاه درصد اب های زیر زمینی و لازم برای سلامتی انسان در اب باقی میماند مواد سمیو مضرات ان حذف میشود .
نانو فیلترها در مدت طولانی شیوع بیماریهای قلبی و عروقی وسرطان بترتیب در چین نشان داده شده که با مصرف اب حاصل از ان به میزان 40 درصد کاسه شده است و در حال حاضر ضمن معرفی تکنولوژی نانو به اهمیت و کاربرد در صنعت اب و فاضلاب و خالص سازی موارد یادشده اب پرداخته تا این تکنولوژی در کشور مورد استفاده قرار گیرد .
نانو فیلتر اسیون والترافیلشراسیون هایی هستند و میتوان در صنعت اب محصول مبتنی فن اوری نانو تقسیم کرد و قسمت باقی مانده محصولات در حال بررسی ودر مرحله پیش اجاری سازی قرار دارند مانند نانو های الیافی و کربنی از نانو ذرات اشاره کرد انتظار داریم باتوسعه بیشتر فناوری نانو کارایی تصفیه و فیلتراسیون اب مانند خالص سازی وضد عفونی کردن و پالایش بهبود یابد تا از محصولات بتنی بر فناوری نانو در هزینه تصفیه اب را کاهش دهد و پیش بینی میشود از این فناوری عملکرد های جدیدی به مواد افزایش یابد با درک بهتر شیمی سطوح نانو ساختارها امکان کنترل واکنشها با استفاده از نانو به منظور کاهش تولید ضایعات هم به وجود خواهد امد .
در حال حاضر کشورهایی مانند المان ژاپن و امریکا بزرگترین پژوهشگران اقتصادی نو ظهوردر کشورهای توسعه یافته در زمینه تحقیق و توسعه فناوری نانو فعال هستند .


عایق های رطوبتی جایگزین ایزوگام با عمر طولانی وضمات 14 ساله



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا